درخواست رکورددار پرش زنان ایران از فدراسیون در خصوص تفکیک ساعت تمرین زنان و مردان

به گزارش وبلاگ دیور، سارینا ساعدی می گوید به علت زمانبندی تمرینی اجرا شده به وسیله فدراسیون دوومیدانی نمی تواند به راحتی وارد پیست گردد و از مسئولان فدراسیون درخواست کرد تا مشکل ملی پوشان در این زمینه را حل نمایند.

درخواست رکورددار پرش زنان ایران از فدراسیون در خصوص تفکیک ساعت تمرین زنان و مردان

سارینا ساعدی، رکوردار پرش سه گام داخل سالن زنان ایران در خصوص مسابقات ترکیه که طی آن رکوردشکنی کرد، به وبلاگ دیور گفت: با 13 سانتی متر بیشتر از رکورد قبلی که دست خودم بود، رکورد داخل سالن ایران را شکستم و سوم شد. سطح مسابقات خیلی بالا و نفر اول المپین بود.

او در خصوص کسب سهمیه مسابقات قهرمانی دنیا اعلام کرد: خوشبختانه امسال رکوردهای خوبی ثبت کردم و مهر ماه امسال با ثبت رکورد 12.88 متر ورودی مسابقات جوانان دنیا را به دست آوردم که مرداد ماه سال آینده در کلمبیا برگزار می گردد. اگر در مسابقات سال آینده رکورد بالای 13 متر بپرم می توانم در قهرمانی دنیا به مقام هم فکر کنم.

او ادامه داد: هر روز زیر نظر مربی ام خانم زهرا نبی زاده تمرین می کنم تا برای مسابقات فضای باز آماده شوم و رکوردهای خوبی بزنم. از طرفی یکی از اهدافم قرار گرفتن در فهرست اعزامی به بازی های آسیایی است و برای آن کوشش می کنم.

ساعدی در خصوص تعویق مسابقات قهرمانی جوانان آسیا گفت: قرار بود امسال به میزبانی کره جنوبی برگزار گردد اما به سال آینده موکول شد. من سال دیگر 19 ساله می شم و از رده سنی جوانان بیرون می روم اگر برگزار می شد شانس مدال داشتم.

او در خصوص زمانبندی ساعات تمرینی ورزشکاران زن و مرد دوومیدانی که به تازگی اجرایی شده است، گفت: دیگر ملی پوشان به راحتی نمی توانند وارد پیست شوند. امیدوارم به این رسیدگی نمایند تا مسئله ای برای حضور در پیست نداشته باشیم. امیدوارم فدراسیون نگاهی به ملی پوشانی که در تهران زندگی می نمایند، بیاندازد چون من از غرب تهران به شرق می روم، خیلی در ترافیک می مانم و بعد از ظهرها نمی توانم تمرین کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "درخواست رکورددار پرش زنان ایران از فدراسیون در خصوص تفکیک ساعت تمرین زنان و مردان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست رکورددار پرش زنان ایران از فدراسیون در خصوص تفکیک ساعت تمرین زنان و مردان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید