همایشها و نمایشگاه ها

تسهیل در صدور مجوز های کسب و کار با استقامت وزارت تعاون رقم خورده است

بهادری جهرمی گفت: ایجاد تسهیل در صدور مجوز های کسب و کار یکی از مواردی است که وزارت تعاون در انجام این اقدام پیچیده، عملکرد بسیار موفقی داشته است.

17 اردیبهشت 1401

برگزاری نمایشگاه نقاشی سلطه آبی در موزه نقشه تهران

موزه نقشه تهران تا 30 دی ماه جاری، میزبان نمایشگاه انفرادی نقاشی های شایان آرتا (قرائتی) با نام سلطه آبی است.

17 اردیبهشت 1401

نمایشگاه دیجیتالی 500 شاهکار نقاشی در گالری لومیر پاریس

برای قدم زدن در دنیا امپرسیونیست و ماورای آن و تماشای آثار هنر غربی اوایل قرن بیستم و اواخر قرن نوزدهم به گالری لومیر در پاریس، قطب گردشگری دنیا بروید.

2 اردیبهشت 1401

دریاچه شهدای خلیج فارس میزبان وزیر ورزش و جوانان شد

تهران (پانا) - همایش پیاده روی گام هایی به سوی ایران قوی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، فریدون رضوی کیا مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، امیر محسنی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران و روسای فدراسیون...

3 آذر 1400

گردشگری عشایری مورد غفلت واقع شده است

خبرنگاران/اردبیل رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: یکی از مهم ترین آیتم ها که در حوزه گردشگری استان مورد غفلت واقع شده است، گردشگری عشایر است.

20 مهر 1400

نمایشگاه های ماشین سنگین کرمانشاه همچنان بی زمین اند

خبرنگاران/کرمانشاه کرمانشاه از معدود کلانشهرهایی است که هنوز صاحب شهرک های مشاغل نشده و انواع واحدهای صنفی هنوز در دل شهر فعالیت می نمایند.

27 شهریور 1400

اتاق بجنورد و سازمان توسعه تجارت تفاهم نامه همکاری امضا کردند

رئیس اتاق بجنورد از امضای تفاهم نامه بخش خصوصی استان خراسان شمالی با سازمان توسعه تجارت ایران باهدف حمایت و تسهیل در فرایند صادرات تجار و بازرگانان استان در بخش های مختلف اطلاع داد.

29 مرداد 1400

هشدار یک نهاد حقوق بشری درباره شیوع کرونا در زندان های بحرین

خبرگزاری خبرنگاران- یک نهاد حقوق بشری مستقر در انگلیس با انتشار گزارشی نسبت به گسترش همه گیری کرونا در زندان های بحرین هشدار داد و خواهان آزادی فعالان سیاسی و مخالفان رژیم آل خلیفه شد.

28 خرداد 1400

پاتوسی: منسجم تر و باانرژی بیشتر به مصاف النصر می رویم، در بازی قبلی موقعیت های گل ما بیشتر بود

هافبک تیم فوتبال فولاد ایران تأکید کرد، این تیم در ملاقات فردا مقابل النصر عربستان منسجم تر و باانرژی بیشتر در زمین حاضر خواهد شد.

4 خرداد 1400

اشتغال پذیری دانشجویان به وسیله برنامه های مشارکتی خبرنگاران

مدیر کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم با اشاره به اینکه برنامه های مشارکتی وزارت علوم و بعضی معاونت ها منجر به تقویت اشتغال پذیری دانشجویان می گردد، گفت: اعتقادی به خط کشی جنسیتی نداریم.

24 فروردین 1400

موضع منفی مدیرعامل تویوتا نسبت به انقلاب خودروهای برقی

بعضی معتقدند آقای تویودا اظهارات عجیب خود را به خاطر این مطرح نموده که دولت ژاپن مثل سایر دولت ها، نسبت به ممنوعیت فروش خودروهای درون سوز اقدامی نکند.

11 بهمن 1399

یواخیم لو بی هیچ شرطی در تیم ملی فوتبال آلمان ماند

به گزارش خبرنگاران، باخت 6 بر صفر تیم ملی فوتبال آلمان مقابل اسپانیا باعث شد تا برآورد های زیادی در مورد اتمام همکاری یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان با فدراسیون این کشور انجام گردد.

16 دی 1399

ایجاد تجمع، جرم است

خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: در شرایط کنونی هر اقدامی که منجر به ایجاد تجمع شود نه تنها مورد پذیرش جامعه نیست، بلکه جرم نیز تلقی می شود.

1 آذر 1399

خبرنگاران زاهدان میزبان نمایشگاه بین المللی معدن شد

زاهدان- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان گفت: رویداد و نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع و فرآورده های مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته 23 تا 26 آذر امسال با حضور مهمانان کشوری و خارجی در زاهدان برگزار خواهد شد.

3 آبان 1399

ماسک مانند یک مانع مفید در مقابل کرونا عمل می نماید

آریا/ یکی از مقامات سازمان دنیای بهداشت معتقد است ما مجبوریم با ویروس کرونا زندگی کنیم، دنیا در آینده نزدیک قادر به ریشه کن کردن یا از بین بردن ویروس کرونا نخواهد بود.

28 شهریور 1399

افزایش 30درصدی آموزش صنایع دستی در سمنان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سمنان گفت: آموزش دوره های کوتاه مدت صنایع دستی در استان نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش پیدا می نماید.

2 شهریور 1399

گنجینه صوتی موزه آبگینه راه اندازی می شود

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، حمید وکیل باشی روز 24 خردادماه 99 افزود: پس از تبدیل محتوای صوتی صفحه گرامافون به فایل های قابل پخش، این مجموعه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

27 مرداد 1399

برگزاری دوره آموزشی فروش مجازی برای هنرمندان صنایع دستی در گنبدکاووس

اولین دوره آموزشی فروش مجازی برای هنرمندان صنایع دستی در جلسه کارگروه تجارت الکترونیک گنبدکاووس برگزار گردید.

1 مرداد 1399

نمایشگاه مجازی بین المللی کتاب؛ امکانات و چالش ها آنالیز می گردد

به گزارش خبرنگاران ، موضوع سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در برنامه گفت و گوی فرهنگی رادیو گفت و گو با عنوان نمایشگاه مجازی بین المللی کتاب؛ امکانات و چالش ها آنالیز می گردد.

7 تیر 1399

چه کسی موبایل دوربین دار را اختراع کرد؟

در منابع مختلف، مخترع موبایل دوربین دار، فیلیپ کان معرفی شده است.

6 تیر 1399
تعداد: (40)