اعتراض ایران به کارشکنی میزبان

به گزارش وبلاگ دیور، مسئولان برگزار کننده مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا در چین تایپه پخش تلویزیونی مسابقات را بهانه ای برای کارشکنی خود نموده اند.

اعتراض ایران به کارشکنی میزبان

به گزارش وبلاگ دیور و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هجدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی جوانان آسیا به روزهای حساس خود نزدیک شده است. میزبانی و شرایط برگزاری مسابقات تا به امروز در حد ایده آل بوده و قانون تا حدود زیادی اجرا شد، اما به نظر می رسد شرایط تغییر نموده است.

برنامه مرحله پلی آف این دوره از مسابقات امشب به توضیح زیر به تیم ها اعلام شد:

سالن اصلی:

چین - سریلانکا، ساعت 12:30

کره جنوبی - تایلند، ساعت 14:30

عراق - قطر، ساعت 17

استرالیا - چین تایپه ساعت 19

سالن دوم:

ایران - قزاقستان، ساعت 13

ژاپن - ترکمنستان، ساعت 15

پاکستان - بحرین، ساعت 17

هنگ کنگ - عربستان، ساعت 19

برنامه مرحله پلی آف به گونه ای تنظیم شده است که مراتب اعتراض کادر فنی تیم ملی ایران را به همراه داشت. کادر فنی تیم ملی ایران پس از اعلام این برنامه متوجه شد که بازی فردا مقابل قزاقستان را باید در سالن دوم رقابت ها برگزار کند، جایی که همواره طبق قانون تیم های نیمه پایین جدول باید بازی های خود را برگزار نمایند.

اکبر محمدی، سرپرست تیم والیبال جوانان ایران مراتب اعتراض خود را به مسئولان برگزار نماینده مسابقات اعلام نمود، اما مسئولان معتقد بودند چون کشورهای تایلند، قطر و چین تایپه حق پخش رقابت ها را خریداری نموده اند باید در سالن اصلی به مصاف حریف خود بروند.

این در حالی است که اگر این کشورها حق پخش را خریداری نموده باشند هم کشور میزبان باید شرایطی را فراهم کند که بازی های آنها (که در نیمه پایینی جدول رقابت ها قرار دارند) در همان سالن دوم به صورت زنده از شبکه های مربوطه پخش گردد. در شرایطی که تیم های چین تایپه و قطر و … برای رسیدن به عناوین نهم تا شانزدهم کوشش می نمایند اما در سالن اصلی و در بهترین زمان های ممکن با حریفان خود مصاف می دهند که این امر هم جای تاسف دارد.

اعتراض دوم ایران هم نسبت به زمان بازی های ایران بود، چراکه شاگردان عطایی اغلب نخستین بازی روز را در ساعات 11 ، 12:30 و 13 برگزار می نمایند که هماهنگی با این زمان برگزاری بازی ملی پوشان کمی سخت است. به نظر می رسد با توجه به اینکه اغلب مسئولان برگزار نماینده از کشورهای چین و کره جنوبی و … هستند کوشش می نمایند تا شرایط را برای دفاع از عنوان قهرمانی بازیکنان ایران سخت نمایند.

منبع: تسنیم

به "اعتراض ایران به کارشکنی میزبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض ایران به کارشکنی میزبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید