انسیه خزعلی: زهرا نعمتی باید الگوی بانوان ایران باشد

به گزارش وبلاگ دیور، انسیه خزعلی شامگاه دوشنبه در مراسم تقدیر از زهرا نعمتی و دیگر کمانداران اعزامی به المپیک و پارالمپیک گلت: اصلاً دوست ندارم از واژه معلول استفاده کنم، اینها علت هستند که صاحب امتیاز ویژه در جسم و روحشان هستند.

انسیه خزعلی: زهرا نعمتی باید الگوی بانوان ایران باشد

وی ادامه داد: کثرت و تنوع در خلقت همه امتیاز است اگر خوب بشناسیم و خوب از آن استفاده کنیم. لذا اینکه گفته می گردد در روحیه این افراد شجاعت و سرسختی وجود دارد به علت همین مزیت نسبی است.

خزعلی تاکید نمود: باید این افراد که ناباوری ها را به باور تبدیل می نمایند را پاس داشت، تعبیراتی مانند الهام بخشی اراده و برابری و … که در خصوص این افراد است، به جاست.

وی با بیان اینکه بیش از یک میلیارد معلول در دنیا داریم، گفت: شرایط این افراد یک مزیت نسبی به شمار میرود، قدرت فوق العاده دارند و ما باید شرایط فراهم کنیم تا ظهور پیدا کند.

معاون امور بانوان رئیس جمهور با بیان اینکه کسانی که دارای این مزیت هستند مانند زهرا نعمتی الگو می شوند، توضیح داد: این قدرت روحی اراده و جدیت درس است برای همه کسانی است که معلولیت دارند و ندارند.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد که دختران و بانوان ایران از زهرا نعمتی الگو بگیرند و این ورزشکار هم پله های ترقی را طی کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انسیه خزعلی: زهرا نعمتی باید الگوی بانوان ایران باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسیه خزعلی: زهرا نعمتی باید الگوی بانوان ایران باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید