ایجاد تجمع، جرم است

به گزارش وبلاگ دیور، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: در شرایط کنونی هر اقدامی که منجر به ایجاد تجمع شود نه تنها مورد پذیرش جامعه نیست، بلکه جرم نیز تلقی می شود.

ایجاد تجمع، جرم است

سید موسی خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: یکی از سیاست های تعریف شده توسط اداره کل ورزش و جوانان موضوع ازدواج آسان بوده که عملی شدن آن بسیار مهم است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، تغییر در برگزاری مراسم ازدواج به منظور جلوگیری از ایجاد تجمع امری بدیهی و ضروری است.

خادمی شرح داد: در شرایط کنونی هر اقدامی که منجر به ایجاد تجمع شود نه تنها مورد پذیرش جامعه نیست، بلکه جرم نیز تلقی می شود زیرا ممکن است موجب شیوع بیماری و به خطر افتادن جان مردم شود.

استاندار لرستان با تأکید بر اعضای ستاد برای جلوگیری از ایجاد تجمع در برگزاری مراسم عروسی، افزود: برگزاری مراسم ازدواج با حضور تعداد کمی از خانواده های زوجین از طرفی زمینه کاهش هزینه های سنگین را فراهم می کند که خود از مصادیق ازدواج آسان جوانان است.

وی بیان نمود: در زمینه اجرای برنامه های مربوط به ازدواج جوانان می توان از ظرفیت سمن ها به دلیل ارتباط گسترده آنها با مردم استفاده کرد.

خادمی افزود: دستگاه های اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان زمینه مشارکت و همکاری تشکل های مردم نهاد استان را در این زمینه فراهم و از تجربیات و داشته های آنان بهره گیری کنند.

خانه های جوانان در لرستان احیا می شود

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر احیای خانه های جوانان در سطح استان، تاکید کرد: هرچه سریع تر از محل اعتبارات ارزش اضافه کرده که در بخش ورزش و جوانان وجود دارد خانه های جوانان احیاء شوند.

وی گفت: خانه جوانان شهر خرم آباد با پیشرفت 40 الی 50 درصد در حال احداث است و امسال نیز مبلغ 2.5 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن درنظر گرفته شده و امیدواریم تا انتها سال مالی جاری یعنی تیر 1400 این طرح را به سرانجام برسانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ایجاد تجمع، جرم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد تجمع، جرم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید