برد مقابل پیکان، هدف آبی ها برای فرار از طلسم تساوی های پیاپی

به گزارش وبلاگ دیور، خبرگزاری خبرنگاران- استقلالی ها به مصاف پیکان می فرایند.

برد مقابل پیکان، هدف آبی ها برای فرار از طلسم تساوی های پیاپی

به گزارش وبلاگ دیور، استقلال با ثبت پنج تساوی پیاپی از صدرجدول دور شده است. پیکان هم به مدت 4 هفته است نتوانسته رقیب خود را شکست بدهد. استقلال هفته گذشته در دربی تهران به یک تساوی کسل کننده رضایت داشت. استقلال فصل گذشته نتوانست پیکان را در بازی های لیگ شکست بدهد و هر دو بازی اش با این تیم 0-0 شد.

فرهاد مجیدی باید در بازی با پیکان، تیمش را از شرایط فعلی خارج کند. استقلال در شرایطی فردا در هفته نهم لیگ برتر به مصاف پیکان می رود که این تیم در 5 بازی پشت سر هم 5 نتیجه مساوی کسب نموده است و رفته رفته انتقادها به فرهاد مجیدی در حال شدت گرفتن است. این اتفاق در شرایطی اتفاق افتاده که استقلال بازیکنان زیادی در فصل جابجایی جذب نموده و انتظار بیشتری از این تیم می رفت اما آبی ها از هفته سوم به بعد هرگز طعم پیروزی را نچشیده اند. حالا مجیدی که کم کم فشار انتقادها را هم حس می نماید، برای اینکه با انتقادهای جدی تری روبرو نگردد، امیدوار است بتواند فردا پیکان را شکست بدهد تا تیمش را خیلی زود از شرایط بد فعلی خارج کند.

استقلال در شرایطی فردا به مصاف پیکان می رود که این سوال در فکر ها وجود آمده آیا فرهاد مجیدی همچنان به رودی ژستد اعتماد می نماید یا نه. رودی ژستد 2 ماهی از حضورش در استقلال می گذرد اما هنوز نتوانسته توانایی های خود را به خوبی نشان بدهد و در بازی های اخیر این تیم اصلا نمایش خوبی نداشته است.

استقلال در طول 8 هفته ای که از لیگ برتر می گذرد، فقط 6 گل زده و یکی از دلایلی که این تیم در گلزنی ناکام بوده، به عملکرد ضعیف ژستد به عنوان مهاجم هدف استقلال بر می گردد. ژستد از زمان ورود به ترکیب استقلال هنوز نتوانسته گلی بزند و این موضوعی است که این سوال را به وجود آورده آیا مجیدی برابر پیکان هم از او استفاده می نماید یا نه. ارسلان مطهری چند بازی است که به نیمکت ذخیره های استقلال تبعید شده و باید دید آیا شرایط برای او تغییر می نماید یا نه.

نام رشید مظاهری برای بازی با پیکان از فهرست استقلال خط خورد. فرهاد مجیدی فهرست تیمش را برای بازی با پیکان تعیین کرد، بازی که قرار است فردا در استادیوم دستگردی برگزار گردد و آبی ها امیدوار به پیروزی در این بازی هستند. نکته جالب فهرست استقلال این است کنار وریا غفوری و بابک مرادی، نام رشید مظاهری هم از فهرست این تیم برای بازی با پیکان خارج شده است. البته این موضوع جدیدی نیست و این اتفاق در 5 بازی گذشته استقلال هم تکرار شده بود تا تعیین گردد مجیدی اعتقادی به دروازه بان با تجربه تیم خود ندارد. بعلاوه آرش رضاوند هم در این فهرست حضور ندارد.

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، گفت: پیکان تیم جوان و دونده ای است اما با توجه به اینکه در پنج هفته گذشته پنج تساوی داشتیم چاره ای جز برد نداریم و برای پیروزی به زمین می رویم. برای این کار باید هوشیار باشیم و تمرکز بالایی داشته باشیم. ان شاءالله با یک بازی خوب سه امتیاز را به دست بیاوریم.

مجیدی در خصوص کیفیت زمین استادیوم دستگردی میزبان ملاقات تیم های پیکان و استقلال و اینکه ابتدا قرار بود این مسابقه در استادیوم انقلاب کرج برگزار گردد، توضیح داد: من هیچ کدام از این زمین ها را ندیدم و از کیفیت آن اطلاعی ندارم.

سرمربی تیم استقلال در واکنش به پرسشی مبنی بر اینکه تیمش در فصل جاری برخلاف فصول گذشته جنبه احتیاط را رعایت می نماید و چقدر این موضوع به تفکرات گابریله پین و تأثیر او در تیم ربط دارد، عنوان نمود: با تمام احترامی که برای شما قائلم با این نظر موافق نیستم. می توانید آمار را ببینید که تیم استقلال در این هشت هفت چند موقعیت گل داشته است. فقط در بازی با صنعت نفت هفت، هشت موقعیت گل ایجاد کردیم. چطور می گویید بازی تدافعی انجام دادیم؟ فقط در دو بازی با سیستم 3-3-4 بازی کردیم. با توجه به اینکه بازیکن تهاجمی زیاد داریم، بازی تهاجمی در دستور کارمان است. شاید به جز بازی با صنعت نفت آبادان، در بازی های دیگر کیفیت لازم را در این بخش نداشتیم ولی با این حال می توانستیم برنده بازی باشیم. امیدوارم فردا این بدشانسی ها تمام گردد و بتوانیم برنده میدان باشیم.

اتفاقاتی در داوری هفته های گذشته افتاده است، به نظر شما علت نتیجه گیری استقلال اتفاقات داوری بوده یا کیفیت فنی تیم؟ مجیدی در واکنش به طرح این سوال گفت: دو کار را در عرصه مربیگری انجام نمی دهم و نتیجه نگرفتن را گردن داور و بعلاوه بازیکن نمی اندازم. این دو کار را انجام نمی دهم. به عنوان مسئول فنی تمام نتایج را بر عهده می گیرم. بنیادی فرد در دربی برای اولین بار نبود که برای ما قضاوت می کرد. قبل از بازی هم گفتند که داور خوبی است. من اگر اعتراضی کردم، به خاطر این بود که دیدم که داور آن صحنه را دید و فقط شهامت گرفتن پنالتی را نداشت. مطمئن باشید اگر آن صحنه در دقیقه 30 یا 50 می افتاد داور پنالتی می گرفت. الان هم می گویم اگر استقلال نتیجه نگیرد بر عهده من است. به هیچ عنوان نمی توانیم بگوییم داور باعث شده و من این صحبت را رد می کنم و قبول ندارم.

مجیدی در واکنش به این موضوع که چقدر امیدوار است پس از 5 تساوی پیاپی چقدر امیدوار به نتیجه گیری مقابل پیکان است، اضافه نمود: به تک تک بازیکنانم ایمان دارم، تیمی که در 8 هفته نمی بازد و 2 گل می خورد و این گل ها هم در جریان بازی نیست و از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسیده، تیم باکیفیتی است. تمام کوشش و تمرکزم را می گذارم تا استقلال را به آن کیفیت دلخواهی که مدنظرم هست را برسانم و مطمئنم با این بازیکنان به این موضوع می رسیم.

خبرنگاری گفت شما بعد از دربی در خصوص فرگوسن های وطنی صحبت کردید و منظور شما به چه کسانی بود که مجیدی پاسخ داد: آن صحبت مربوط به بعد از بازی بود و شرایط خودش را داشت. الان نه به این موضوعات فکر می کنم نه حرف می زنم. در فرصت مناسب در خصوص خیلی از مسائل صحبت می کنم. بعد از بازیآن حرف را زدم و این مساله دیگر تمام شده و نمی خواهم به آن بپردازم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "برد مقابل پیکان، هدف آبی ها برای فرار از طلسم تساوی های پیاپی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد مقابل پیکان، هدف آبی ها برای فرار از طلسم تساوی های پیاپی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید