برنامه مبارزات تکواندوکاران ایران در صوفیه

به گزارش وبلاگ دیور، فدراسیون تکواندو برنامه مبارزات 5 نماینده ایران در سومین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال 2019 را اظهار داشت.

برنامه مبارزات تکواندوکاران ایران در صوفیه

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دیور، این دوره از مسابقات آدینه هفته جاری به میزبانی بلغارستان در صوفیه و با حضور 256 تکواندوکار از 53 کشور شروع خواهد شد. بر اساس برنامه اعلام شده آدینه 26 مهرماه و در روز نخست پیکارهای اوزان 58- و 68- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان برگزار می گردد که آرمین هادی پوردر وزن 58- کیلوگرم و میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم نمایندگان تکواندو کشورمان هستند.

شنبه 27 مهرماه و در روز دوم، مبارزات اوزان 80+ کیلوگرم مردان و 67- و 67+ کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که در این روز سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن 80+کیلوگرم هوگوپوشان ایرانی هستند. ضمن اینکه در روز پایانی، یکشنبه 28 مهرماه در مبارزات اوزان 80- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان تیم ایران نماینده ای ندارد.

این رقابت ها از سری تورنمنت های 4G فدراسیون جهانی است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برنامه مبارزات تکواندوکاران ایران در صوفیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه مبارزات تکواندوکاران ایران در صوفیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید