بیش از 180 هزار دز واکسن کرونا در مهاباد تزریق شد

به گزارش وبلاگ دیور، رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت: تا به امروز شهروندان مهابادی بیش از 180 هزار دز واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

بیش از 180 هزار دز واکسن کرونا در مهاباد تزریق شد

قاسم امینی رئیس مرکز بهداشت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های وبلاگ دیور از مهاباد، اعلام کرد: تا به امروز بیش از 180 هزار دُز انواع واکسن داخلی و خارجی به افراد واجد شرایط دریافت واکسیناسیون از همه گروه های هدف در این شهرستان تزریق شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد حدود 130 هزار نفر از واجدان شرایط، دُز اول واکسن کرونا را دریافت نموده و بیش از 50 هزار نفر هم دُز دوم خود را پس از تکمیل فرآیند دُز اول تزریق نموده اند.

امینی توضیح داد: از ابتدای طرح واکسیناسیون سراسری علیه کرونا تا به امروز 70 درصد جمعیت بالای 18 سال این شهرستان حداقل یک دُز واکسن دریافت نموده اند.

رئیس مرکز بهداشت مهاباد با بیان اینکه واکسن کافی و مورد احتیاج برای تزریق شهروندان موجود است، گفت: شهروندان بالای 12 سال و مشمول دریافت واکسن کرونا در سریع ترین زمان ممکن باید نسبت به تزریق واکسن خود اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه مهاباد هم اکنون در شرایط قرمز مقابله با کرونا واقع شده است، تاکید نمود: شهروندان در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بعلاوه فاصله گذاری اجتماعی در کنار دریافت واکسن باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بیش از 180 هزار دز واکسن کرونا در مهاباد تزریق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 180 هزار دز واکسن کرونا در مهاباد تزریق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید