تجربیات پیروز کنترل بیماری کرونا در مرکز

به گزارش وبلاگ دیور، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، بر لزوم تدوین الگوی متناسب مدیریتی در بحران کرونا تاکید نمود و از اقدامات مرکز در کنترل این بیماری به اسم تجربه ای پیروز نام برد.

تجربیات پیروز کنترل بیماری کرونا در مرکز

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ دیور، علیرضا زالی، ظهر سه شنبه 25 خرداد 1400 با سید جعفر حسین نماینده تازه سازمان دنیای بهداشت در ایران ملاقات کرد و پیرامون مدیریت بیماری کرونا، همکاری های پژوهشی در این زمینه و راهکارهای موثر برای کنترل هرچه سریعتر بحران به بحث و گفتگو پرداختند.

در این ملاقات نماینده سازمان بهداشت دنیای ضمن ارائه گزارشی از شرایط ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در دنیا و به ویژه حوزه مدیترانه شرقی، علل و مولفه های موثر در ناپایداری شرایط بیماری در کشور و مرکز را مطرح نمود و رفتار ویروس را بعد از تعطیلات نوروز امسال غیرقابل توصیف دانست.

سید جعفر حسین در ادامه سخنانش به تاثیر واکسیناسیون بر کنترل بیماری، چالش ها و موانع مقابله با این ویروس همه گیر را تبیین و بر لزوم توجه بیشتر به شناسایی نقاط داغ بیماری و پیگیری افراد در تماس با بیماران تاکید نمود.

نماینده سازمان بهداشت دنیای در انتها با اشاره به حواشی مطرح شده در مورد منبع انتشار این ویروس و نحوه توسعه آن در خارج از ووهان، اسم کرد: مهم اتفاق تلخی است که بسیاری از خانواده ها با آن دست به گریبانند و باید سعی بر این باشد که با مدیریت هرچه بهتر بیماری از از دست رفتن انسان های بیشتر جلوگیری گردد.

علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، در مورد الگوی مناسب مدیریت بیماری، گفت: با توجه به سبک و کیفیت زندگی و شرایط فرهنگی و اجتماعی عموم مردم باید الگوی مدیریتی مناسبی را تدوین و بر اساس آن عمل کرد.

وی اضافه نمود: تا به امروز در مرکز تجربه های موفقی در این زمینه کسب شده که راه اندازی کلینیک سرپایی دریافت داروهای تزریقی کرونا از جمله این اقدامات موثر در کاهش بار بیمارستان ها و مدیریت درمان بیماران بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تجربیات پیروز کنترل بیماری کرونا در مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربیات پیروز کنترل بیماری کرونا در مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید