خبرنگاران رییس پلیس استان: کردستان برای جولان اراذل و اوباش، نا امن است

به گزارش وبلاگ دیور، سنندج - خبرنگاران - فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه تامین امنیت فضای حقیقی و مجازی در دستور کار پلیس واقع شده است، گفت: پلیس اجازه نمی دهد این استان محل امنی برای جولان اراذل و اوباش باشد.

خبرنگاران رییس پلیس استان: کردستان برای جولان اراذل و اوباش، نا امن است

به گزارش وبلاگ دیور، سردار علی آزادی روز دوشنبه در جمع وبلاگ دیور با اشاره به اینکه پلیس متولی برقراری نظم و امنیت و حافظ ارزش های انقلاب اسلامی است، گفت: پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و بر هم زنندگان نظم و امنیت مقتدرانه وارد عمل شده و اجازه جولان به افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت روانی شهروندان را برهم بزنند نخواهد داد.

وی اضافه کرد: تشدید مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مطالبه مردمی است و پلیس در این راستا مقابل قانون شکنان و متعرضان به حقوق مردم براساس قانون و با هماهنگی مراجع قضائی به جد وارد عمل شده و محیط را برای قانون شکنان تنگ خواهد کرد.

سردار آزادی با اشاره به اینکه میانگین تعداد اراذل و اوباش در کردستان نسبت به سایر استان ها در حد بسیار کمتری واقع شده است یادآور شد: مردم استان همواره و در همه جا حامی و پشتیبان نیروی انتظامی بوده و این نشان از فرهنگ اصیل و بالای مردم استان است.

وی ایجاد امنیت در فضای حقیقی و مجازی را ماموریت مهم نیروی انتظامی گفت و اضافه کرد: نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت قاطع و با اقتدار وارد عمل شده و امنیت فضای مجازی را نیز برای کاربران این فضا تامین کرده است.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه پلیس امروز ایران اسلامی نیرویی مردمی و درخدمت مردم است، تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز ما است و همواره در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و دفاع از نظم و امنیت جامعه تا پای جان ایستاده و اجازه فعالیت مجرمانه را به هیچ کس نخواهیم داد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رییس پلیس استان: کردستان برای جولان اراذل و اوباش، نا امن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس پلیس استان: کردستان برای جولان اراذل و اوباش، نا امن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید