فخری: به خاطر لیگ شمشیربازی تمرینات تیم ملی کم نمی گردد، پاکدامن مصدوم است

به گزارش وبلاگ دیور، سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: بخش اعظم درآمد قهرمانان از لیگ است و چرا بچه ها باید از آن محروم شوند، دیروز جلسه ای در فدراسیون بود و قرار شد لیگ 20 بهمن ماه آغاز گردد.

فخری: به خاطر لیگ شمشیربازی تمرینات تیم ملی کم نمی گردد، پاکدامن مصدوم است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ دیور، پیمان فخری در حاشیه مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا در آموزشگاه ملی المپیک در مورد مسابقات پیش روی شمشیربازی برای نهایی شدن سهمیه تیم سابر گفت: مسابقات جام جهانی لهستان یکم تا سوم اسفند برگزار می گردد، سپس 15 تا 17 اسفند جام جهانی در پادووای ایتالیا و یکم تا سوم فرودین جام جهانی مجارستان را در پیش داریم.

وی در ادامه اضافه نمود: در حال حاضر چین، اصلی ترین رقیب ایران برای کسب سهمیه تیمی، 40 امتیاز المپیک از ایران عقب است. چین تنها در صورتی سهمیه المپیک را کسب خواهد نمود که در یکی از مسابقات جهانی فینالیست و مسابقه ای دیگر برنز بگیرد که با توجه به اینکه چین تا کنون به جمع 4 تیم برتر در مسابقات جهانی صعود نکرده است، کسب این صندلی ها برای چین بعید است. این در شرایطی است که ایران هم هیچ امتیازی نگیرد.

سرمربی تیم سابر کشورمان تاکید نمود: اگر ایران در مسابقات جام جهانی لهستان به جمع 4 تیم سرانجامی صعود کند، چین تحت هیچ شرایطی به سهمیه تیمی المپیک نمی رسد. اگر ایران در مسابقات لهستان و ایتالیا جزو 6 تیم برتر باشد باز هم سهمیه ایران قطعی می گردد.

وی در مورد گلایه های شمشیربازان از بلاتکلیفی لیگ گفت: بخش اعظم درآمد قهرمانان از لیگ است و چرا بچه ها باید از آن محروم شوند. دیروز جلسه ای در فدراسیون بود و قرار شد لیگ 20 بهمن ماه آغاز گردد.

فخری در مورد مصدومیت سابریست ها اضافه نمود: پاکدامن در قهرمانی کشور شرکت نکرد چون آسیب دیدگی شدید مچ داشت که در مصر تشدید شد. کارهای فیزوتراپی او در حال اجرا است و تشخیص داده شد در قهرمانی کشور شرکت نکند.

فخری در سرانجام گفت: تمرینات را برای قهرمانی کشور کم نکردیم و تمرکز روی مسابقات لهستان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فخری: به خاطر لیگ شمشیربازی تمرینات تیم ملی کم نمی گردد، پاکدامن مصدوم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخری: به خاطر لیگ شمشیربازی تمرینات تیم ملی کم نمی گردد، پاکدامن مصدوم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید