مجازات کلاهبرداری مالیاتی دیه گو کاستا اعلام شد

به گزارش وبلاگ دیور، مجازات مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به خاطر فرار از پرداخت مالیات درآمدهایش معین شد.

مجازات کلاهبرداری مالیاتی دیه گو کاستا اعلام شد

به گزارش وبلاگ دیور و به نقل از پایگاه خبری ESPN، قاضی پرونده کلاهبردای مالیاتی دیه گو کاستا، رأی خود را درباره تخلف مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال اتلتیکومادرید صادر کرد.

بر این اساس کاستا که به خاطر نپرداختن مالیات درآمدهایش در سال 2014 تحت پیگرد قانونی نهاده شد، به 6 ماه حبس و پرداخت 543 هزار و 208 یورو جریمه نقدی محکوم شد اگرچه مطابق قوانین اسپانیا، او با پرداخت مبلغی جداگانه می تواند از رفتن پشت میله های زندان نجات پیدا کند.

دادگاهی در اسپانیا امروز (پنجشنبه) تخلف کاستای 31 ساله از پرداخت 1.1 میلیون یورو از درآمدهای تبلیغاتی اش در سال 2014 - همان سالی که در ماه جولای آن اتلتیکومادرید را به مقصد چلسی ترک کرد - از محل عقد قرارداد با چند شرکت خارجی را نپرداخته است.

کاستا سال گذشته مالیات معوقه اش را پرداخت اما این مانع جریمه شدن او نشد. با این حال طبق قوانین اسپانیا مجازات حبس زیر 2 سال برای جرایم غیرجنایی قابل جایگزینی با جریمه نقدی است.

طبق اعلام سخنگوی باشگاه اتلتیکومادرید کاستا از چند ماه پیش تخلف خود و پرداخت جریمه مرتبط با آن را پذیرفته است. بر این اساس این بازیکن برزیلی الاصل نه تنها باید اصل مالیات معوقه بلکه سود دیرکرد پرداخت آن را هم بپردازد.

به این ترتیب کاستا هم به صف بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، لوکا مودریچ، مارسلو، رادامل فالکائو، آنخل دی ماریا و خاویر ماسچرانو پیوست که به دلیل ارتکاب تخلف مالیاتی مجبور به پرادخت جریمه نقدی شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجازات کلاهبرداری مالیاتی دیه گو کاستا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجازات کلاهبرداری مالیاتی دیه گو کاستا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید