محدودیت های ترافیکی محرم؛ از تغییر در ساعت تردد کامیون ها تا استقرار تیم های ویژه، تردد شبانه برقرار است؟

به گزارش وبلاگ دیور، رئیس پلیس راهور مرکز از اجرای محدودیت های ترافیکی با توجه به برگزاری مراسم در نیمه اول محرم و حضور هیئات و دسته های عزاداری در سطح معابر و میادین اطلاع داد.

محدودیت های ترافیکی محرم؛ از تغییر در ساعت تردد کامیون ها تا استقرار تیم های ویژه، تردد شبانه برقرار است؟

به گزارش وبلاگ دیور به نقل از خبرگزاری فارس سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور مرکز در جمع وبلاگ دیور به محدودیت های ترافیکی ایام عزاداری آقا اباعبدالله الحسین (ع) اشاره و گفت: با توجه به فرارسیدن دهه اول محرم شرایط ترافیکی و محدودیت های متفاوتی برقرار خواهد شد که این طرح ها متناسب با شرایط هیئت های عزاداری است چرا که با اجرای مراسم در فضای باز و شبکه معابر بخشی از خطوط ویژه، میادین و سطح معابر به مراسم عزاداری تعلق خواهد گرفت.

رئیس پلیس راهور مرکز با بیان این مطلب که یکی از آسیب های این ایام به بحث تصادفات عابر پیاده برمیگردد توضیح داد: تاریکی شب، لباس مشکی عابران و خستگی بعضی از رانندگان در ساعات پایانی شب و عدم تمرکز می تواند حوادث ترافیکی ناخوشایندی را رقم بزنند بنابراین از عزاداران و رانندگان تقاضا می کنیم که در حاشیه شبکه معابر و هیئت های عزاداری با تمرکز و دقت بیشتری تردد نمایند تا کمترین حادثه را ببینیم.

وی از روسای هیئات عزاداری درخواست کرد که با جانمایی و چینش درست، تخصیص جای پارک مناسب برای خودرو ها و بعلاوه تامین روشنایی و استقرار مناسب موکل ها در ارتقاء ایمنی عزاداران کوشا باشند.

سردار حمیدی در پاسخ به دیگر پرسش وبلاگ دیور در مورد چگونگی اجرای طرح تردد شبانه با توجه به حرکت دسته جات در ساعات پایانی شب بیان کرد: تغییر ساعت تردد شبانه موکول به نظر ستاد ملی مقابله با کرونا ست که تا این لحظه ابلاغیه ای مبنی بر تغییر ساعت ارسال نشده و به محض تصمیم گیری و ابلاغ، تغییر ساعت ها لحاظ خواهد شد.

رئیس پلیس راهور مرکز اعلام نمود: تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین در ایام محرم از 30 دقیقه بامداد تا6:30 صبح مجاز است.

وی با بیان این مطلب که تخلفات حادثه ساز و عدم رعایت حقوق شهروندان قرمز پلیس راهور است از استقرار تیم های محسوس و نامحسوس پلیس در سطح معابر و میادین اطلاع داد و گفت: پلیس بدون اغماض با تخلفاتی که سبب سلب آسایش و آرامش مردم گردد برخورد خواهد نمود.

منبع: جام جم آنلاین

به "محدودیت های ترافیکی محرم؛ از تغییر در ساعت تردد کامیون ها تا استقرار تیم های ویژه، تردد شبانه برقرار است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های ترافیکی محرم؛ از تغییر در ساعت تردد کامیون ها تا استقرار تیم های ویژه، تردد شبانه برقرار است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید