مقایسه جیپ گرند چروکی L با آکورا MDX

به گزارش وبلاگ دیور، جیپ گرند چروکی L و آکورا MDX از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به آنالیز آن ها پرداخته ایم.

مقایسه جیپ گرند چروکی L با آکورا MDX

به گزارش وبلاگ دیور؛ بسیاری از خودروها در بازارهای جهانی خواستار زیادی دارند، از جمله این خودروها می توان به جیپ گرند چروکی L و آکورا MDX اشاره نمود که هواداران خاص خود را دارد. در حقیقت، جیپ گرند چروکی L و آکورا MDX این روز ها خودروهای مورد پسندی هستند و می توان آنها را جزو فزونین خودروهای شاسی بلند در نظر گرفت.

آکورا MDX کاملا نو و اولین جیپ گرند چروکی L دو روش بسیار متفاوت برای ساخت یک SUV لوکس ورودی هستند، اما از بسیاری جهات نیز به طرز شگفت آوری شبیه به هم هستند.

گرند چروکی L: هر دوی این وسایل نقلیه بزرگ دارای سه ردیف جایگاه برای حدبیشتر هفت سرنشین هستند، صفحه نمایش اصلی در این خودرو بسیار بزرگ است و راننده دسترسی راحتی به آن دارد. جایگاه ها و داشبورد این خودرو با چرم پوشیده شده و به خوبی طراحی شده است.

صفحه نمایش 10.1 اینچی در بیشتر تریم ها (استاندارد 8.4) ارائه می گردد و سیستم Stellantis Uconnect 5 را اجرا می نماید که یکی از فزونین سیستم های اطلاعات تفریح در بازار امروز است. بعلاوه یک استریو 950 واتی مک اینتاش دارد.

MDX: اگرچه MDX از نظر میزان کوچکتر از جیپ است، اما آکورا در فضای داخلی بسیار بهتر است. فضای داخلی آکورا شیک تر به نظر می رسد و با 6 بسته رنگ مختلف عرضه می گردد. صفحه نمایش آن کمی بزرگتر و 12.3 اینچ است، اما این یک صفحه نمایش لمسی نیست در عوض، از یک صفحه نمایش لمسی True Touchpad Interface استفاده می نماید.

آکورا بعلاوه به MDX یک پانل پاپ آپ نسبتاً عجیب برای شارژ تلفن و درگاه های اتصال داده است، بعلاوه یک سیستم CabinControl را ارائه می دهد و به سرنشینان جایگاه عقب اجازه می دهد صدا، آب و هوا، ناوبری و حتی آفتابگیر را تنظیم نمایند. CabinTalk بعلاوه به سرنشینان عقب ارائه می گردد تا صدای جلو را بهتر بشنوند.

گرند چروکی L: جیپ یک موتور 5.7 لیتری V8 را برای گرند چروکی L ارائه می دهد، اما علاوه بر این با یک موتور 3.6 لیتری V6 ارائه می گردد که 290 اسب بخار قدرت و حدبیشتر گشتاور 257 پوند فوت ارائه می گردد. جیپ گیربکس هشت سرعته اتوماتیک را به صورت استاندارد در تمامی تریم ها ارائه می دهد.

در حالی که هر دو با سیستم چهارچرخ محرک عرضه می شوند و هر دو برای برف یا یخ و بعلاوه جاده های شنی و گلی کافی هستند، جیپ سیستمی را ارائه می نماید که اگر سبک شما باشد، بیشتر برای خزیدن در صخره و آفرود جدی طراحی شده است.

MDX: همانطور که در بالا ذکر شد، آکورا با یک موتور V6 کمی کوچکتر عرضه می گردد، 290 اسب بخار قدرت با GCL مطابقت دارد و 267 پوند فوت بر جیپ 10 پوند فوت فزونی دارد. آکورا دارای سیستم تعلیق جلوی دوبل و دمپر های تطبیقی است که همگی در مقایسه با جیپ، سواری (و پیچیدن) بسیار بیشتری را به MDX می دهند.

گرند چروکی L: هر دو خودرو اتو اندروید و اپل کارپلی را ارائه می نمایند و به وسیله وایرلس می توان به آن نصب شد. جیپ بعلاوه یک آینه دید عقب با نمایشگر دوربین ارائه می نماید که می تواند در صورت بارگیری با مسافر یا بار، تماشا پشت را بسیار آسان تر کند. هر دو صفحه نمایش هدآپ ارائه می دهند، اما فقط جیپ می تواند دید در شب را برای تماشا در تاریکی به شما ارائه دهد.

MDX: آکورا دارای جایگاه های تهویه، دوربین های 360 درجه و فرمان گرم شونده است. جایگاه های آکورا، به طور منحصربه فردی، تنظیم اتوماتیک خود را در چرخه های احتراق چندگانه به یاد می آورند، به این معنی که وقتی در یک صبح سرد بیرون می آیید گرم و در یک صبح گرم خنک می شوند، بدون اینکه دکمه ای را لمس کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مقایسه جیپ گرند چروکی L با آکورا MDX" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه جیپ گرند چروکی L با آکورا MDX"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید