نشست بانوان و علم و فناوری در دنیا اسلام 19 آبان ماه در دانشگاه الزهرا(س) برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ دیور، رئیس دانشگاه الزهرا (س) گفت: یکی از نشست های تخصصی ششمین دوره نشست استپ با نام بانوان و علم و فناوری در دنیا اسلام است که نوزدهم آبان ماه در این دانشگاه برگزار می گردد.

نشست بانوان و علم و فناوری در دنیا اسلام 19 آبان ماه در دانشگاه الزهرا(س) برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار فناوری وبلاگ دیور، مهناز ملانظری، رئیس دانشگاه الزهرا (س) و دبیر کمیته بانوان و علم و فناوری نشست استپ در کنفرانس خبری که به مناسبت برگزاری ششمین نشست استپ در دانشگاه صدا و سیما برگزار گردید، گفت: دانشگاه الزهرا (س) میزبان مراسم افتتاحیه جایزه مصطفی (ص) خواهد بود همچنین نوزدهم آبان ماه نشست بانوان و علم و فناوری با حضور 11 مهمان از 7 کشور اسلامی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نشست دانشگاه الزهرا (س) امیدوار است که بتواند از تمامی فرصت ها و ظرفیت های دانشمندان مسلمان در حوزه علم و فناوری دنیا استفاده کند.

ملانظری با اشاره به محور های برگزاری نشست استپ در دانشگاه الزهرا (س) بیان نمود: صندلی بانوان مسلمان در حوزه علم و فناوری در دنیا، نمونه های پیروز بانوان دانشمندان مسلمان و تجربه دنیا اسلام در ارتقای نقش بانوان در علم و فناوری و افق های پیش رو موضوعاتی است که در نشست به آن پرداخته خواهد شد.

رئیس دانشگاه الزهرا (س) گفت: در حوزه مسائل علوم زیستی و نانو بانوان همیشه نقش پررنگی داشته اند. در دانشگاه الزهرا (س) نیز دانشکده های فیزیک، علوم زیستی، زبان شناسی و فنی و مهندسی برای برگزاری نشست های تخصصی ششمین دوره استپ اعلام آمادگی کردند.

ملانظری با بیان اینکه هم افزایی و توسعه همکاری های علمی منجر به توانمندی و فرصت سازی برای بانوان دنیا اسلام می گردد، عنوان نمود: از میهمانان برجسته این نشست می توان به ایلکی اردوغان از کشور ترکیه اشاره نمود که رئیس دانشکده داروسازی در دانشگاه قاضی و حوزه فعالیتش سلامت است. ایلکی اردوغان پروژه های بسیاری را با سازمان های ملی و بین المللی به انجام رسانده و سال هاست که در حوزه بانوان فعالیت دارد و عضو بعضی از سازمان های فعال در حوزه بانوان و عضو انجمن بانوان کارآفرین در ترکیه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نشست بانوان و علم و فناوری در دنیا اسلام 19 آبان ماه در دانشگاه الزهرا(س) برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست بانوان و علم و فناوری در دنیا اسلام 19 آبان ماه در دانشگاه الزهرا(س) برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید