نکونام: استقلالی ها در بازی مستقیم تبحر بالایی دارند

به گزارش وبلاگ دیور، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بازی فردا شب تیم خود مقابل استقلال توضیحاتی را اعلام کرد.

نکونام: استقلالی ها در بازی مستقیم تبحر بالایی دارند

به گزارش وبلاگ دیور، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال تهران اظهار کرد: استقلال سال جاری شرایط خوبی دارد و فوتبال متفاوتی بازی می نماید. خرید های خارجی آن ها خیلی به تیمشان یاری نموده و در خط حمله تیم پرقدرتی شده اند.

او اضافه نمود: شناخت کافی از این تیم داریم و با هر شیوه و هر سیستمی که بازی نمایند، شناخت خوبی داریم و بازی هایشان را خوب دیده و بررسی نموده ایم. با توجه به میانگین قدی که دارند، در بازی مستقیم خیلی تبحر دارند. سال گذشته بیشتر سعی می کردند از عقب زمین فوتبال بازی نمایند و الان بازی بیشتر مستقیم است و حتی دفع توپ هایشان هم بلند است که بتوانند از قد فوروارد نوکشان استفاده نمایند. در ضربات ایستگاهی با توجه به حضور بازیکنان بلند قدی که دارند، سعی می نمایند خوب از فرصت استفاده نمایند.

سرمربی فولاد در مورد محروم و مصدوم های این تیم برای بازی فردا مطرح نمود: متاسفانه آخر تمرین امروز مچ پای احمد جبوری درد گرفت و تصمیم گرفتیم که به او استراحت بدهیم تا شرایطش خوب گردد و اگر احتیاج شد در بازی های بعد از او استفاده کنیم. ایوب والی کماکان مصدوم است. موسی کولیبالی شرایط خوبی دارد و با ما تمرین نموده است؛ وحید حیدریه هم همین طور. امیدواریم که فردا بتوانیم از برترین نفرات استفاده کنیم و با برترین عملکرد نتیجه بگیریم.

نکونام درباره تغییر زمان بازی با استقلال گفت: ما مسئله ای با تغییر ساعت نداریم، اما حداقل چیزی که می خواهیم احترام است. برنامه بازی ها را برای خودشان تغییر می دهند. هر کاری دلشان می خواهد انجام می دهند بدون این که یک نامه بزنند و به باشگاه بزرگ فولاد خوزستان احترام بگذارند و این باعث ناراحتی ما است. وگرنه هر تیمی و هر شخصی درخواستی مبنی بر تغییر زمان بازی داشته است، ما قطعا موافقت کردیم؛ اما دوستان در سازمان لیگ با تیم فولاد اختلاف نظر و مشکلاتی دارند.

او ادامه داد: ما در یکی از بازی هایمان خواهش کردیم بازی را یک ساعت جلوتر برگزار نمایند که تیم ما مستقیم از اصفهان به اهواز پرواز کند، اما دوستان این کار را انجام ندادند. ما پس از بازی با ذوب آهن مجبور شدیم به آبادان پرواز کنیم و از آبادان یک ساعت و نیم تا دو ساعت با اتوبوس به سمت اهواز برویم و تیممان ساعت سه صبح به اهواز رسید؛ چون دوستان یک ساعت بازی را تغییر ندادند.

بیشتر بخوانید

  • جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان شد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نکونام: استقلالی ها در بازی مستقیم تبحر بالایی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: استقلالی ها در بازی مستقیم تبحر بالایی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید