پشت پرده ریزش بورس در روزهای اخیر

به گزارش وبلاگ دیور، گزارش هایی که صحت کامل آن در حال آنالیز است نیز نشان می دهد که بعضی سهامداران حقوقی عظیم که اخیرا تصمیماتی برای تقویت نقش آنها در حوزه متعادل سازی بازار اتخاذ شده با استفاده از روش های سفته بازی بدنبال پایین آوردن ارزش شاخص هستند تا در روزهای آینده بتوانند سهام ارزان را مجددا خریداری نمایند.

پشت پرده ریزش بورس در روزهای اخیر

به گزارش وبلاگ دیور، یک منبع آگاه در تبادل نظر با نورنیوز گفت: بعضی گزارش های در دست آنالیز حاکیست، تعدادی از کارگزاری ها با سوء استفاده از شرایط ایجاد شده در بازار سرمایه، سهامداران پرقدرت را از خرید منصرف نموده اند و به آنها تاکید نمودند که با قرار نگرفتن در صف خرید و ریزش ارزش سهام می توانند طی روزهای آینده نسبت به خرید سهام ارزان اقدام نمایند.

گزارش هایی که صحت کامل آن در حال آنالیز است نیز نشان می دهد که بعضی سهامداران حقوقی عظیم که اخیرا تصمیماتی برای تقویت نقش آنها در حوزه متعادل سازی بازار اتخاذ شده با استفاده از روش های سفته بازی بدنبال پایین آوردن ارزش شاخص هستند تا در روزهای آینده بتوانند سهام ارزان را مجددا خریداری نمایند.

لازم به ذکر است در نظرسنجی آنلاین در روز گذشته که 22 هزار نفر در آن شرکت کردند، 67 درصد از پاسخگویان اعلام نمودند که شاخص بازار سرمایه به شرایط مناسبی رسیده و الان وقت فروش سهام نیست.

منبع: همشهری آنلاین

به "پشت پرده ریزش بورس در روزهای اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده ریزش بورس در روزهای اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید