کفش طلای دیاباته بالاخره اهدا می گردد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ دیور، یکی از مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: جشن برترین های سازمان لیگ برای بهترین های فصل نوزدهم لیگ برتر فقط به کفش طلای شیخ دیاباته اختصاص ندارد که ما بخواهیم به منظور اهدای این کفش طلا مراسم جداگانه ای را برگزار کنیم و اتفاقا در این بین جوایز زیادی نیز به پرسپولیسی ها خواهد رسید.

کفش طلای دیاباته بالاخره اهدا می گردد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دیور، شیخ دیاباته، مهاجم اهل اقتصادی تیم فوتبال استقلال با وجود آنکه فصل گذشته عنوان بهترین گلزن رقابت های لیگ برتر را به خود اختصاص داد، اما هنوز کفش طلای خود را از مقامات برگزاری رقابت ها و سازمان لیگ دریافت ننموده است. همین موضوع حساسیت ها را افزایش داده و باعث شده است تا طرفداران استقلال در فضای مجازی به دفعات به این اتفاق اعتراض نمایند و پشت پرده این ماجرا را به مسائل دیگری به جز شیوع ویروس کرونا که دلیل اصلی لغو این مراسم بوده ربط بدهند. در این مدت طی ماه های اخیر نیز استقلالی ها چندین بار کمپین هایی را تشکیل دادند و نسبت به این موضوع اعتراض کردند که چرا سازمان لیگ کفش طلای مهاجم استقلال آقای گل فصل گذشته لیگ را به وی اعطا نمی کند، با این حال پیگیری ها نشان می دهد که مراسم اهدای جایزه برترین های رقابت های فصل نوزدهم لیگ برتر به طور حتم طی هفته های آینده برگزار می شود و به همین منظور نیز زمان برگزاری مراسم طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.

در همین زمینه یکی از مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال که تصمیمات در این خصوص در زیرمجموعه این مقام مسئول گرفته می شود در پاسخ به این سوال که اصولا سازمان لیگ برنامه ای برای اهدای جوایز بهترین های فصل نوزدهم دارد یا خیر گفت: ما در برنامه های خود اهدای جوایز بهترین های فصل گذشته را گنجانده ایم و این اتفاق به زودی خواهد افتاد. بر همین اساس تا هفت، هشت روز آینده جلسات فنی در این خصوص برگزار می شود، همچنین هماهنگی های لازم را با بهافرایند، سرپرست سازمان لیگ داشته ایم، بنابراین مطمئنا جشن اهدای بهترین های لیگ در فصل گذشته برگزار خواهد شد و سعی می کنیم تا هر چه سریع تر این اتفاق تا قبل از انتها لیگ در فصل جاری رخ بدهد.

وی با اشاره به حساسیت ها درباره اهدای کفش طلا به شیخ دیاباته و اعتراض استقلالی ها ادامه داد: جشن برترین های سازمان لیگ برای بهترین های فصل نوزدهم لیگ برتر فقط به کفش طلای شیخ دیاباته اختصاص ندارد که ما بخواهیم به منظور اهدای این کفش طلا مراسم جداگانه ای را برگزار کنیم و اتفاقا در این بین جوایز زیادی نیز به پرسپولیسی ها خواهد رسید که با توجه به این موضوع که آنها قهرمان شده اند این یک امر طبیعی است. جوایزی مانند بهترین سرمربی لیگ یا بهترین بازیکن لیگ طبق قاعده به تیم قهرمان تعلق خواهد گرفت، اما تا امروز پرسپولیسی ها درخصوص برگزاری این مراسم یا عدم برگزاری حتی یک بار هم اعتراض ننموده اند.

این مقام مسئول در سازمان لیگ تاکید نمود: در هر صورت تنها موردی که باعث شد این اتفاق تا به امروز رخ ندهد فقط و فقط به شیوع ویروس کرونا و عواقب و تبعاتی که این اتفاق رقم زده است برمی شود و هیچ موضوع دیگری که این روزها شایعات زیادی درخصوص آنها شنیده می شود در این باره مطرح نیست و صحت ندارد. هرچند همین الان هم که این صحبت را با شما مطرح می کنم اگرچه جشن برترین های فصل نوزدهم را برنامه ریزی نموده ایم و به زودی زمان آن را اعلام می کنیم، اما واقعا کرونا همان طور که در بعضی مواقع باعث بر هم خوردن برنامه های لیگ برتر و برگزاری این رقابت ها شد، جشن ها و مراسم جانبی را که هرساله برگزار می کردیم نیز تحت الشعاع قرار داده و باعث شده است بعضی اتفاقات غیرمترقبه رخ دهد. همین حالا نیز در حالی این خبر را اعلام می کنم که شاید فردا صبح اتفاق دیگری به خاطر کرونا رخ بدهد و ستاد مبارزه با کرونا به طور مثال بار دیگر اجازه برگزاری این مراسم را هم به ما ندهد، اما درحال حاضر ما بنای برگزاری این مراسم را داریم و ان شاءالله به زودی آن را برگزار خواهیم کرد.

وی در انتها درخصوص اینکه امکان دارد این مراسم در دوره تعطیلات لیگ و در زمان سفر نمایندگان ایران به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود، گفت: بعید است چنین اتفاقی بیفتد، چون بسیاری از برندگان جوایز فصل گذشته در تیم هایی هستند که امروز نماینده کشورمان در آسیا به شمار می فرایند و اصلا منطقی نیست در غیاب آنها بخواهیم این مراسم را برگزار کنیم، ضمن اینکه اگر چنین بنایی هم داشته باشیم هیچ اسپانسری برای حمایت اقتصادی مراسمی که برترین ها در آن حضور نداشته باشند پا پیش نگذاشته و از آن استقبال نخواهد کرد.

فرهیختگان

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کفش طلای دیاباته بالاخره اهدا می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفش طلای دیاباته بالاخره اهدا می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید