گردشگری عشایری مورد غفلت واقع شده است

به گزارش وبلاگ دیور، خبرنگاران/اردبیل رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: یکی از مهم ترین آیتم ها که در حوزه گردشگری استان مورد غفلت واقع شده است، گردشگری عشایر است.

گردشگری عشایری مورد غفلت واقع شده است

مهران اوچی اردبیلی 10 مهر به اسم سخنران کلیدی در کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار با بیان این مطلب اضافه نمود: استان اردبیل ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری عشایری دارد که باید با برنامه ریزی علمی و عملی از این ظرفیت ها نهایت استفاده را برد.

وی اضافه نمود: استان اردبیل به فراخور وجود اماکن تاریخی، طبیعی و گردشگری، قطب گردشگری محسوب می گردد.

عضو شورای اداری استان اردبیل ادامه داد: تنوع اقلیمی، تنوع گیاهی و جنگلی و وجود آب های معدنی و دشت و کوه ظرفیت های خوبی در صنعت گردشگری استان است که باید برای استفاده بهینه از این ظرفیت ها باید برنامه ریزی کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با بیان اینکه در سرعین 13 و در مشکین شهر 11 آب معدنی وجود دارد، اظهار کرد: بیش از 30 دفتر خدمات مسافرتی ملی و بین المللی در سطح استان اردبیل فعالیت می نمایند.

عضو هیات علمی جهاددانشگاهی با بیان اینکه عدم تبدیل مجتمع های آب درمانی به کلینیک های درمانی یکی از چالش های صنعت گردشگری استان اردبیل است، گفت: در آبگرم های استان اردبیل بیشتر به آب تنی می پردازند و جنبه درمانی آن کمتر موردتوجه قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گردشگری عشایری مورد غفلت واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری عشایری مورد غفلت واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید