اسکان اضطراری 445 نفر کردستانی گرفتار در برف

به گزارش وبلاگ دیور، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: در حال حاضر 445 تیم عملیاتی از امدادگران و نجاتگران کل استان در تمامی محورها حضور فعال دارند و مشغول فعالیت و امدادرسانی به خودروها و مسافرهای گرفتار در برف هستند.

اسکان اضطراری 445 نفر کردستانی گرفتار در برف

به گزارش گروه استان های وبلاگ دیور، پیغام جلالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان اظهار کرد: با توجه به آغاز بارش ها از صبح روز (26 دی) بسیاری از محورهای مواصلاتی استان با مشکل در تردد روبه رو شده اند.

جلالی اضافه نمود: به ویژه در شهرستان سقز هر چهار محور اصلی به طرف سقز شامل جهت سقز-بوکان، سقز-بانه، سقز-مریوان و سقز به طرف دیواندره مسدود شدند.

وی بیان کرد: بعلاوه با اعلام پلیس راه استان جهت اصلی سنندج به طرف مریوان و جهت فرعی کامیاران به طرف سروآباد هم در حال حاضر مسدود شده است.

جلالی ادامه داد: بعلاوه جهت اصلی سنندج به طرف دیواندره هم با مشکل در تردد روبه رو است.

وی توضیح داد: با عنایت به وضع موجود و بارش شدید برف و کولاک شدید در جهتها، در حال حاضر 24 تیم عملیاتی از امدادگران و نجاتگران کل استان در تمامی محورها حضور فعال دارند و مشغول فعالیت و امدادرسانی به خودروها و مسافرهای گرفتار در برف هستند.

جلالی اضافه نمود: کوشش عمده امدادگران رهاسازی خودروهای گرفتار در برف است و برای خودروهایی که امکان رهاسازی و تردد ندارند اقلام امدادی همانند پتو و بسته های تغذیه ای توزیع شده است.

وی گفت: باتوجه به گزارش اجرا شده تا به این لحظه445 نفر از هموطنان ما در شهرهای سقز، بانه، دیواندره و سنندج اسکان اضطراری داده شده اند.

جلالی یادآور شد: با توجه به شرایط پیش رو پیش بینی می گردد که محورهای اصلی استان در ساعت های آینده شاهد بارش های بیشتری خواهد بود، لذا تمامی تیم های عملیاتی در سطح استان در حال آماده باش هستند و در طول 24 ساعت آینده و در تمام لحظات در خدمت شهروندان هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اسکان اضطراری 445 نفر کردستانی گرفتار در برف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکان اضطراری 445 نفر کردستانی گرفتار در برف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید