اطلاعات پروازی کامل سفر به بارسلونا

به گزارش وبلاگ دیور، با اطلاعات پرواز برای سفر به بارسلونا آشنا شوید

به بارسلون خوش آمدید! کشور ماتادورها در فصل بهار به واقع که تماشا دارد. گاوبازی و جشن گوجه، بازی های تیم بارسلونا، تیم آبی و اناری پوشان و… . اگر بخواهیم برای اسپانیا صفات ارزنده پیدا کنیم، بدون اغراق سطرهای زیادی را می توانیم پر کنیم اما اگر بخواهیم به آن سفر بکنیم چه؟ اطلاعات مناسبی داریم؟ در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق هم اطلاعات پرواز سفر به بارسلونا را مرور نماییم .

اطلاعات پروازی کامل سفر به بارسلونا

اطلاعات پرواز تهران به بارسلون

برای سفر به بارسلون می توانید از خدمات پروازی شرکت های هواپیمایی ماهان ایر، ایران ایر،امارات، قطر، لوفت هانزا، کی ال ام ،ایر فرانس،… و بسیاری از شرکت های هواپیمایی دیگراستفاده نمایید. پرواز شما در فرودگاه بین المللی بارسلونا به زمین می نشیند. تمامی این پروازها به صورت غیر مستقیم هستند البته به جز، پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان ایر که با پروازی 5 ساعت و 45 دقیقه ای به سمت بارسلون، یکسره پرواز می نماید. این پرواز با یکی از بزرگ ترین ایرباس های دنیا یعنی ایرباس 340 انجام می گیرد. برای خرید بلیط هواپیما ماهان به مقصد بارسلونا روی لینک آن کلیک کنید.

سفر به بارسلون

پروازهایی مانند پرواز ایران ایر را می توانید در سایت وبلاگ دیور آن بیابید. برای سفر به بارسلون می توانید به صورت انفرادی، با خرید بلیط و رزرو هتل و یا به وسیله خرید تور اسپانیا برای سفر به بارسلون و دیگر شهرهای مختلف کشور زیبا وتماشای اسپانیا، اقدام کنید. در سفر با تور اسپانیا می توانید از تمام منطقه ها قدیمی شهر بارسلون و یا حتی دیگر شهرهای اسپانیا تماشا کنید. به برترین و مجذوب کننده ترین منطقه ها تماشای بارسلونا و دیگر شهرهای اسپانیا بروید و به برترین رستوران های بارسلون سر بزنید. در برترین هتل های بارسلون و دیگر شهرهای اسپانیا اقامت کنید و برترین اوقات سفر را داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم حتما برای کسب اطلاعات بیشتر جهت سفر به این کشور، راهنمای سفر به بارسلونا را در سایت وبلاگ دیور مطالعه نمایید.

منبع: الی گشت

به "اطلاعات پروازی کامل سفر به بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات پروازی کامل سفر به بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید