تارتار: از داوری خیلی متضرر شدیم، واقعاً دیگر تحملش را نداریم، بازی با پرسپولیس برای ما بسیار مهم است

به گزارش وبلاگ دیور، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مدعی شد تیمش در فصل جاری از ناحیه داوری بسیار متضرر شده است و خواستار بهبود اوضاع در این زمینه شد.

تارتار: از داوری خیلی متضرر شدیم، واقعاً دیگر تحملش را نداریم، بازی با پرسپولیس برای ما بسیار مهم است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ دیور، مهدی تارتار در خصوص ملاقات تیمش برابر پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: طبیعتاً بازی با پرسپولیس به عنوان یکی از مدعیان لیگ سال جاری و قهرمان پنج دوره لیگ برتر در سال های قبل، نمی تواند آسان باشد. با توجه به اینکه حکم کمیته انضباطی این تیم را از رقبایش عقب انداخته است، مطمئن هستیم که آنها انگیزه بالایی برای موفقیت دارند. ما می دانیم که این تیم کادر فنی بسیار باکیفیت و مجربی به همراه بازیکنان باکیفیت و تأثیرگذار دارد.

وی اضافه نمود: کارمان خیلی سخت است، ولی سال جاری علی رغم نتایج نسبتاً بدمان در هفته های اخیر در لیگ برتر، بازی های خوبی را تا به امروز به نمایش گذاشته ایم. همانطور که می دانید، مقابل استقلال و سپاهان بازی های بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و از تیم به لحاظ فنی راضی هستیم. با این وجود بازی فردا یک بازی بسیار مهم برای مان است.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: ما دوست نداریم با تیم های پایین جدول رقابت کنیم، بلکه علاقه مند هستیم این رقابت با تیم های بالای جدول باشد. بازیکنان انگیزه بسیار خوبی دارند و خیلی بانشاط تمرین می نمایند. به تیم مان امیدوار هستیم، ان شاءالله بتوانیم با انجام یک بازی هوشمندانه و با تمرکز بالا، نتیجه دلخواه مان را به دست بیاوریم.

تارتار درباره غایبان تیمش گفت: خدا را شکر برای این بازی هیچ بازیکن محروم یا مصدومی نداریم و همه در اختیار تیم هستند.

وی در خصوص داوری ها در فصل جاری لیگ برتر هم توضیح داد: نمی خواستم راجع به داوری صحبت کنم، ولی سال جاری از ناحیه داوری خیلی متضرر شدیم. واقعاً دیگر تحملش را نداریم. به هر حال مطمئنم که سیدعلی (داور ملاقات پرسپولیس - ذوب آهن) و همکارانش دوست دارند که برترین داوری را انجام بدهند. امیدوارم برترین افراد مسابقه در بازی فردا داور به اتفاق همکارانش باشند.

سرمربی ذوب آهن در خاتمه گفت: ان شاءالله یک بازی زیبا به نمایش بگذاریم و مطمئنم پرسپولیس هم همین گونه خواهد بود و تماشاگر لذت می برند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تارتار: از داوری خیلی متضرر شدیم، واقعاً دیگر تحملش را نداریم، بازی با پرسپولیس برای ما بسیار مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: از داوری خیلی متضرر شدیم، واقعاً دیگر تحملش را نداریم، بازی با پرسپولیس برای ما بسیار مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید