تقلب سامسونگ سبب حذف چند گوشی پرچمدار از گیک بنچ شد!

به گزارش وبلاگ دیور، در میان رکوردشکنی فروش گلکسی اس 22، سامسونگ اکنون خود را در یک شرایط رسوایی تقلب در بنچمارک ها می بیند که می تواند تهدیدی برای پرچمداران جدیدش باشد. به تازگی تعیین شده که این شرکت به طور مصنوعی عملکرد سیستم گوشی های گلکسی خود را در لیستی از 10000 برنامه محدود نموده است. اکنون نیز بنچمارک گیک بنچ چندین پرچمدار گلکسی را از نمودار های بنچمارک اندرویدی خود حذف نموده است.

تقلب سامسونگ سبب حذف چند گوشی پرچمدار از گیک بنچ شد!

به گزارش وبلاگ دیور، در اوایل این هفته، گزارشی ادعا کرد که سامسونگ عمداً سرعت اپلیکیشن های گوشی های هوشمند گلکسی را کاهش داده است. این شرکت کره ای به تازگی با انتقاداتی مبنی بر کند شدن بسیاری از برنامه ها روبرو شده است. گزارش شده است که یک برنامه از پیش نصب شده به نام سرویس بهینه سازی بازی عملکرد بعضی از برنامه ها را در گوشی های هوشمند گلکسی کاهش داده است. پس از آن سامسونگ در بیانیه ای خاطرنشان کرد که به بعضی کاربران اجازه می دهد تا سطوح عملکرد را تنظیم نمایند.

بعضی خاطرنشان کردند سامسونگ برای بهبود عملکرد باتری مجوز استفاده از بعضی منابع را به برنامه ها نمی دهد. اما پس از آن تعیین شد که دلیل اصلی این مشکل برنامه GOS سامسونگ بوده است. در پی این شکست گیک بنچ چهار پرچمدار سری گلکسی اس سامسونگ را از برنامه بنچمارک خود حذف کرد. این گوشی ها شامل تمامی مدل های گلکسی اس 10، گلکسی اس 20، گلکسی اس 21 و گلکسی اس 22 هستند. فهرست دستگاه های حذف شده شامل مدل های Galaxy S20 FE و S21 FE نیز می باشد. با این حال، آن ها نتوانستند شواهد تعیینی مبنی بر کاهش سرعت در گلکسی نوت و دستگاه های سری A بیابند؛ بنابراین آن ها هنوز در فهرست گیک بنچ قرار دارند.

اگر چه سامسونگ گفته که کاربران در آینده قادر به کنترل عملکرد برنامه ها خواهند بود، اما گیک بنچ می گوید که این دستگاه ها برای همواره از فهرست حذف می شوند. این اولین باری نیست که سازندگان اندروید درگیر محدودیت عملکرد دستگاه های خود می شوند. سال گذشته نیز تعیین شد وان پلاس هسته اصلی تراشه اسنپدراگون 888 را در بعضی برنامه ها برای صرفه جویی در مصرف انرژی غیر فعال نموده است. پس از این اتفاق سری OnePlus 9 نیز از گیک بنچ حذف شدند و همچنان نیز در فهرست گیک بنچ وجود ندارند. سامسونگ نیز همچنان درگیر کاهش عملکرد دستگاه های خود می باشد و زمان قطعی برطرف این مشکل را به کاربران خود اعلام ننموده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "تقلب سامسونگ سبب حذف چند گوشی پرچمدار از گیک بنچ شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقلب سامسونگ سبب حذف چند گوشی پرچمدار از گیک بنچ شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید