خبرنگاران پرداخت تسهیلات به کارفرمایان متضرر از کرونا در گیلانغرب شروع شد

به گزارش وبلاگ دیور، قصرشیرین- خبرنگاران- معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب گفت: پرداخت تسهیلات حمایت از کارفرمایان متضرر از بحران کرونا در این شهرستان شروع شد.

خبرنگاران پرداخت تسهیلات به کارفرمایان متضرر از کرونا در گیلانغرب شروع شد

حمیدرضا بابایی روز سه شنبه در کارگروه اشتغال گیلانغرب اضافه کرد: این تسهیلات در 13 رسته شغلی معین شده و به واحدهایی که در دوران کرونا فعالیت آن ها با مشکل روبرو شده است، پرداخت می گردد.

وی اظهارداشت: به کارفرمایان و واحدهای صنفی که در مدت ایام کرونا تعدیل کارگر نکرده اند و از حمایت های صندوق بیمه بیکاری استفاده نکرده باشند به تعداد هر کارگر 120 میلیون ریال تسهیلات با نرخ 12 درصد پرداخت می گردد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب گفت: تمامی کارفرمایان واجد شرایط می توانند نسبت به ثبت نام به وسیله سامانه کارا اقدام نمایند تا نسبت به معرفی آن ها به بانک عامل اقدام لازم به عمل آید.

بابایی ادامه داد: 84 درصد از برنامه پیش بینی شده سند توسعه اشتغال شهرستان گیلانغرب در سال 98 در بخش اشتغال ناخالص و 131 درصد در بخش اشتغال خالص محقق شده است.

او گفت: برای تحقق این میزان اشتغال 73 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری و اعتبارات مناطق زلزله زده برای ایجاد 2 هزار و 220 طرح با اشتغال2 هزار و 750 تن به صورت خالص و ناخالص پرداخت شده است.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان ساخت، حدود 20 مرکز تشخیص و درمان بیماران سرپایی در استان کرمانشاه فعال است و شهروندان در همه شهرستان های استان می توانند به این واحدها مراجعه نمایند و پس از معاینه توسط پزشک مرکز، سایر اقدامات تشخیصی و درمانی برای آنان به عمل آید.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به امروز 109 هزار و 286 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 45 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 6 هزار و 685 نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز دوشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (22 اردیبهشت) براساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه های علوم پزشکی هزار و 683 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و با در نظر دریافت موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- 19 در کشور به 109 هزار و 286 نفر رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پرداخت تسهیلات به کارفرمایان متضرر از کرونا در گیلانغرب شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرداخت تسهیلات به کارفرمایان متضرر از کرونا در گیلانغرب شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید