اخبار اقتصادی

افت قیمت خودرو، خبری از خریدار نیست

بر خلاف تمام سال ها که بازار شب عید خرید و فروش خودرو رونق قابل توجهی داشت امروز رکود معاملات در بازار حاکم شده و همه با این تصور که قیمت خودرو فرایند کاهشی تری پیدا خواهد نمود تمایلی به معاملات ندارند.

22 اردیبهشت 1401

اورست درحال آب شدن!

شرپاها می گویند که اورست در حال آب شدن بوده و این کوه نسبت به 100 سال گذشته دچار تغییرات زیادی شده است.

9 اردیبهشت 1401

تاثیر ارز دیجیتال بر گردشگری ورودی و خروجی

صنعت گردشگری یکی از بزرگ ترین صنایع دنیا است و هرساله به رشد خود ادامه می دهد. پیشرفت در فناوری و حمل ونقل مدرن سودمند بوده؛ زیرا امروزه دسترسی به هر مقصد بسیار راحت تر است.

8 اردیبهشت 1401

عجیب ترین رستوران های دنیا

عجیب ترین رستوران هاشما چرا به رستوران می روید؟ جواب این سوال خیلی ساده است. رفتن به یک رستوران خوب باعث می شود غذاهایی خوشمزه بخورید و مدتی را در یک محیط آرام و زیبا بگذرانید. بعضی از رستوران های عجیب در دنیا فقط به رستوران به عنوان محلی برای غذا خوردن...

5 اردیبهشت 1401

آخرین شرایط ترافیک جاده ها، بارش برف و باران در 8 استان

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور آخرین شرایط ترافیک در محور های مواصلاتی را اعلام نمود.

31 فروردین 1401

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز دوشنبه 20 دی 1400

قیمت گوشی آیفون 13 پرو مکس امروز دوشنبه 20 دی 1400 به 39 میلیون و 890 هزار تومان رسید. آیفون 13 پرو با ظرفیت 128 گیگابایت امروز 34 میلیون و 750 هزار تومان و آیفون 13 با ظرفیت مشابه امروز 26 میلیون و 800 هزار تومان بود. قیمت آیفون 12 پرو مکس با ظرفیت ذخیره سازی 256 گیگابایت...

29 فروردین 1401

امیرعبداللهیان: موضوعات راهبردی در دستور کار ایران و چین قرار گرفته است

وزیر امور خارجه بامداد امروز در صدر یک هیأت دیپلماتیک وارد پکن مرکز چین شد.

15 اسفند 1400

سهم فارس از تسهیلات مشاغل خانگی افزایش یابد

استاندار فارس با تاکید بر اهمیت ایجاد مشاغل خانگی از معاون وزیر کار خواست با توجه به ظرفیت ها و اهمیت جایگاه استان فارس سهم تسهیلات استان در این زمینه افزایش یابد.

10 اسفند 1400

فسیل های قدیمی کشف شده در معدنی متروک در استان نوادا

شهر و معدنی متروکه در نوادای آمریکا که هم از بُعد گردشگری وحشت مجذوب کننده است و هم عاشقان طبیعت گردی و ماجراجویی را شیفته خود نموده است.

8 اسفند 1400

ایران از واردات واکسن کرونا بی احتیاج خواهد شد

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فرایند واکسیناسیون گفت: با توجه به فعالیت و تولیدات واکسن سازان، به زودی ایران از واردات واکسن کرونا بی نیازخواهد شد.

26 بهمن 1400

آزمون مهارت های هفتگانه فناوری اطلاعات به صورت حضوری برگزار می گردد

خبرگزاری خبرنگاران-رییس گروه آموزش شهرداری تبریز از برگزاری آزمون مهارت های هفتگانه فناوری اطلاعات به صورت حضوری در مرکز آموزش شهرداری تبریز اطلاع داد.

24 بهمن 1400

جزئیات پرداخت یارانه نو، تضاد مدیریتی در حوزه حمل و نقل، مصادیق اخلال ارزی تعیین گردد

صفحه نخست روزنامه های مالی امروز را در این خبر مشاهده می کنید.

22 بهمن 1400

مقدار استخراج رمز ارز از انرژی های تجدیدپذیر

خبرنگاران- صنعت ارزهای رمزنگاری شده به سرعت در حال توسعه است و همزمان با رشد آن، نگرانی ها در خصوص اثرات زیست محیطی این صنعت نیز افزایش می یابد اما آیا می توان با استفاده از انرژی تجدیدپذیر این اثرات مخرب را بهبود بخشید؟. استخراج بیت کوین(Bitcoin)، محبوب...

19 بهمن 1400

جهش تازه سویه دلتا بسرعت در حال شیوع در انگلیس

طبق آنالیز اجرا شده به وسیله دولت انگلیس، جهش نو سویه دلتای کرونا که از آن سرایت بیشتری دارد، بسرعت در حال شیوع در بریتانیاست.

17 بهمن 1400

عرضه محصولات 5 شرکت در بورس انرژی؛ 4 دی

خبرگزاری اریا-رینگ داخلی و بین الملل بورس انرژی ایران، امروز شنبه 4 دی 1400, میزبان عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری است.

16 بهمن 1400

تأمین زمین برای ساخت 2 میلیون مسکن در کشور

به گزارش خبرنگاران، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در پروژه کلنگ زنی 17 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اقدامات برای جهش فراوری مسکن در کشور شروع شده و اکنون برای احداث دو میلیون و 400 هزار واحد مسکونی در کشور، زمین آماده...

15 بهمن 1400

نسل نو پارچه هوشمند ساخته شد، قابلیت ثابت نگه داشتن دمای بدن

علی قره خانی مدیر فنی و عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیان به خبرنگاران در مورد محصول نو این شرکت گفت: امروزه سنسورها و مدارها را می توان مستقیماً بر روی سطوح منعطف فراوری کرد.

12 بهمن 1400

پرچمدار موتورولا با اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی می گردد

گزارش های اخیر نشان می دهد که گوشی هوشمند Moto Edge X30 موتورولا قرار است در تاریخ 9 دسامبر به عنوان اولین گوشی دنیا با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی خواهد شد.

9 بهمن 1400

ظرفیت خوبی در قانون بودجه برای توسعه و تجهیز مدارس پیش بینی شده است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس گفت ظرفیت خوبی که در قانون بودجه برای توسعه و تجهیز مدارس پیش بینی شده استفاده از ظرفیت خیرین و بعلاوه منابع اقتصادی دولتی تا 70 درصد است.

6 بهمن 1400

اتحاد آمریکا با برخی کشورها برای محدودیت صادرات فناوری

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، کاخ سفید هفته گذشته گفت گروهی متشکل از چند کشور را تشکیل می دهد تا سوء استفاده از برخی فناوری های چند کاربردی را بررسی کنند که به نقض قوانین حقوق بشر منجر می شود. همچنین این گروه قادر است تضمین کند فناوری های حیاتی...

3 بهمن 1400
تعداد: (210)