دستور العمل حذف نیمسال جاری به دلیل شرایط کرونا ابلاغ شد

به گزارش وبلاگ دیور، دستورالعمل ثبت درخواست حذف نیمسال تحصیلی به دلیل عدم فعالیت های پژوهشی در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 (ویژه شرایط همه گیری کرونا) ابلاغ شد.

دستور العمل حذف نیمسال جاری به دلیل شرایط کرونا ابلاغ شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ دیور به نقل از دانشگاه تربیت مدرس ، دستورالعمل ثبت درخواست حذف نیمسال تحصیلی به دلیل عدم فعالیت های پژوهشی در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 (ویژه شرایط همه گیری کرونا) ابلاغ شد.

در اطلاعیه دانشگاه تربیت مدرس آمده است ، بر اساس مصوبه یازدهم خردادماه هیأت رئیسه دانشگاه و با توجه به شرایط خاص ادامه فعالیت های پژوهشی در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 بنا بر احتمال مخاطره ابتلا به ویروس کرونا، تمامی دانشجویانی که در حال تکمیل پروژه انتها نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری قرار دارند، می توانند صرفا تا انتها خردادماه 1399 با تکمیل فرم درخواست نسبت به حذف نیمسال پژوهشی اقدام نمایند.

گفتن است ، تکمیل فرم درخواست، توسط دانشجو می تواند بصورت غیرحضوری نیز انجام پذیرد و دانشجو به وسیله ارسال دورنگار ، ایمیل و . . . درخواست خود را حداکثر تا انتها خرداد ماه 99 برای استاد راهنما ارسال نموده و پیگیری لازم را انجام دهد.

گفتنی است ، از شرایط حذف نیمسال تحصیلی این است که دانشجو باید در مدت سنوات مجاز تحصیل و تمدیدهای مقرر طبق آیین نامه های آموزشی وزارتخانه و شیوه نامه های تمدید کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه باشد. همچنین دانشجو باید انتخاب واحد نموده و پروپوزال مصوب در سامانه گلستان داشته باشد.

بنا بر این گزارش ، حذف نیمسال به دلیل عدم فعالیت پژوهشی صرفا در نیمسال دوم تحصیلی 99-1398 و به دلیل تقارن با ایام اوج همه گیری و احتمال ابتلا به بیماری کرونا قابل استفاده بوده و به هیچ عنوان در نیمسال های آینده یا تداوم وضع موجود قابل استناد و بهره برداری نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

به "دستور العمل حذف نیمسال جاری به دلیل شرایط کرونا ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور العمل حذف نیمسال جاری به دلیل شرایط کرونا ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید