صلصالی: مسئولان ذوب آهن دنبال چاره باشند

به گزارش وبلاگ دیور، کاپیتان سابق تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است که شرایط این تیم در رقابت های لیگ برتر خوب نیست.

صلصالی: مسئولان ذوب آهن دنبال چاره باشند

محمد صلصالی کاپیتان سابق ذوب آهن در مصاحبه با وبلاگ دیور، در خصوص شرایط این تیم بیان نمود: ذوب آهن از نظر امکانات و ساختار سازمانی بدون شک جزو سه باشگاه برتر ایران است و سال جاری برخلاف چند سال اخیر از نظر جذب بازیکن باشگاه برترین شرایط را مهیا کرد و بازیکنان زیادی برای تقویت تیم جذب شدند. ضمن اینکه همه نفرات جذب شده هم با نظر کادر فنی اضافه شدند.

صلصالی ادامه داد: با توجه به اینکه امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم بسیار دشوارتر می گردد، پس جا دارد قبل از اینکه همه مجموعه باشگاه و طرفداران دچار دلهره و استرس بشوند، از الان مسئولان تیم و باشگاه چاره اندیشی نمایند.

هافبک سابق ذوب آهن بیان نمود: جای خالی قاسم حدادی فر خیلی خیلی احساس می گردد. حضور قاسم در چنین شرایطی آرامش روحی به تیم تزریق می کرد که متاسفانه از تیم جدا شده است.

بیشتر بخوانید

  • مبلغ قرارداد پرسپولیس با کارگزار تازه معین شد

صلصالی در خصوص مسائل تیم نیز عنوان نمود: تیم مسائل پشتیبانی و اقتصادی ندارد، ولی باید مسائل فنی تیم به هر نحوی که شده تا دیره نشده رفع گردد. ناهماهمگی های تیمی از نظر فنی در هفته های ابتدایی قابل توجیه است، ولی الان که یک سوم از لیگ تمام شده این نتایج توجیه پذیر نیست؛ ضمن اینکه ذوب آهن جزو اولین تیم های لیگ بود که شرایط اردویی و آماده سازی پیش فصل را برای کادر فنی به برترین شکل مهیا کرد.

وی در انتها گفت: امیدوارم سال جاری که باشگاه همه شرایط را برای موفقیت مهیا نموده طرفداران با غیرت طعم آرامش و غرور سال های نه چندان دور را حس نمایند. به نظر بنده خیلی اشتباه است که ذوب آهن را با این دو سال پیش تا الان مقایسه کرد. ذوب آهن قدمتی بالای پنجاه سال دارد و همواره بالای جدول بوده و برای اسیایی شدن مبارزه نموده و طرفداران عادت ندارند تیمشان را در این شرایط ببینند. باشگاه سال جاری کلی هزینه نموده تا شرایط همچون دو سال قبل نباشد و تیم به جایگاه اصلی خودش برگردد، اما باز هم متاسفانه شرایط خوب پیش نمی رود. درمورد جدایی خودم از تیم هم باید بگویم شرایط من هم همچون قاسم بود؛ بالاخره بعد از بیست سال خودمان احساس کردیم تمایلی به وجودمان نیست و خودمان پیشقدم شدیم. فقط در آخر این را باید بگویم که من نمی خواستم صحبت کنم، اما بنا به شرایط تیم و اینکه اتفاقات این دو سال تکرار نگردد، وظیفه ام بود که این حرف ها را بزنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صلصالی: مسئولان ذوب آهن دنبال چاره باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صلصالی: مسئولان ذوب آهن دنبال چاره باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید