مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان خراسان رضوی در کاشمر شروع شد

به گزارش وبلاگ دیور، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس هیات فوتبال کاشمر از شروع مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان خراسان رضوی برای اولین مرتبه در این شهرستان اطلاع داد.

مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان خراسان رضوی در کاشمر شروع شد

سعید مسافر امروز در آغاز این مسابقات در جمع وبلاگ دیور اضافه کرد: مسابقات دسته یک فوتسال بانوان استان(گروه دوم) با حضور پنج تیم از امروز آدینه، 9 مهر ماه، آغاز شد و بانوان فوتسالیست شهرستان های کاشمر، مشهد، نیشابور و بجستان به مصاف یکدیگر می فرایند.

وی با بیان اینکه فوتسال بانوان کاشمر برای اولین بار میزبان لیک دسته یک فوتسال بانوان استان شده، ابراز امیدواری کرد این مسابقات آغاز خوبی برای هیات فوتسال بانوان کاشمر باشد.

مسافر با اشاره به اینکه مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان استان به مدت سه روز در این شهرستان برگزار می گردد، از برگزاری مسابقات در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد کاشمر اطلاع داد و توضیح داد: امروز تیم های ایران دنیا و خوشاب، بجستان و صبای نوین، کاشمر و ایران دنیا و تیم خوشاب و صبای نوین به مصاف یکدیگر رفتند.

رئیس هیات فوتبال کاشمر ادامه داد: به علت هزینه هایی که میزبانی این مسابقات دارد و از سویی چون اسپانسر و حامی اقتصادی نداشتیم؛ به همین دلیل تا به امروز کاشمر میزبان لیگ دسته یک بانوان استان خراسان نبوده است.

وی با اظهار تأسف از اینکه علی رغم توانایی های بسیار بانوان کاشمر در رشته فوتسال اما از داشتن سالن اختصاصی محروم هستند، گفت: شهرستان کاشمر با 17 تیم فوتسال بیشترین سهمیه را در استان دارد بعلاوه تنها شهرستانی در استان خراسان هستیم که بیشترین تیم را داریم.

رئیس هیات فوتبال کاشمر با اشاره به اینکه از 10 باشگاه فوتسال 6 باشگاه دارای مجوز است، از فعالیت 2 مدرسه فوتبال در شهرستان اطلاع داد.

وی گفت: از امروز کاشمر میزبان لیگ فوتبال زیر 12 سال استان خراسان رضوی با برگزاری بازی های دور رفت و برگشت گروه دوم خواهد بود. در این مسابقات که 6 تیم از شهرستان های گناباد، بردسکن و کاشمر حضور دارند، 30 بازی انجام خواهد شد.

مسافر اسم کرد: برای میزبانی و برگزاری بهتر مسابقات استانی نیازمند اسپانسر و حامی اقتصادی هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان خراسان رضوی در کاشمر شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان خراسان رضوی در کاشمر شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید