مرزهای نروژ به روی مسافران باز می شوند

به گزارش وبلاگ دیور، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده و گزارش های بدست آمده، مرزهای نروژ به روی مسافران باز می شوند.

مرزهای نروژ به روی مسافران باز می شوند

دولت نروژ با اعلام خاتمه مقررات ملی مرتبط با کرونا از برنامه ای چندمرحله ای برای بازگشایی مرزهای این کشور اطلاع داد. براساس این برنامه، مرزهای نروژ طی چند مرحله و با بازگشایی به روی ساکنان تمامی کشورهای اتحادیه اروپا و چند کشور دیگر به روی مسافران باز خواهد شد.

با لغو مقررات کرونایی همانند محدودیت برای حضور در مکان های عمومی یا محدودیت ساعت های حضور در رستوران ها، دولت این کشور فرایند بازگشایی مرزهای این کشور را هم شروع می نماید.

براساس تصمیم نو دولت، بعضی از محدودیت های ورود به این کشور تغییر می نماید. به این ترتیب لزوم استفاده از هتل های قرنطینه ای لغو می گردد، این یعنی همچنان لزوم سپری کردن دوران قرنطینه پابرجاست، اما این دوران را میتوان در یک منزل شخصی گذراند. با این حال استفاده از هتل ها در دوران قرنطینه هم امکان پذیر است.

بعلاوه بعضی از مرزهای بسته این کشور بازگشایی خواهند شد. نروژ به ساکنان تمامی کشورهای اتحادیه اروپا/منطقه مالی اروپا / شنگن اجازه ورود به کشور را خواهد داد. ساکنان کشورهای بنفش هم می توانند همانند ساکنان بریتانیا و سوئیس وارد این کشور شوند.

کشورهای بنفش به کشورهایی گفته می گردد که در خارج از اروپا واقع شده اند، اما از نظر نروژ جز کشورهای امن از نظر ابتلا به کرونا محسوب می شوند. در حال حاضر، نیوزیلند، عربستان، سنگاپور و تایوان کشورهای بنفش بشمار می فرایند.

دوران قرنطینه برای مسافرانی که از کشورهای قرمز سفر می نمایند، همچنان پابرجا است، مگر اینکه مسافران گواهی دیجیتالی اتحادیه اروپا برای کرونا ویروس را ارائه نمایند.

منبع: همگردی

به "مرزهای نروژ به روی مسافران باز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزهای نروژ به روی مسافران باز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید