عجیب ترین رستوران های دنیا

به گزارش وبلاگ دیور، عجیب ترین رستوران ها

شما چرا به رستوران می روید؟ جواب این سوال خیلی ساده است. رفتن به یک رستوران خوب باعث می شود غذاهایی خوشمزه بخورید و مدتی را در یک محیط آرام و زیبا بگذرانید. بعضی از رستوران های عجیب در دنیا فقط به رستوران به عنوان محلی برای غذا خوردن نگاه نکرده اند. وقتی که پای خود را داخل این رستوران ها می گذارید دنیای جدیدی را تجربه می کنید. می خواهیم به بعضی از عجیب ترین رستوران های دنیا برویم، خبرنگاران را همراهی کنید.

عجیب ترین رستوران های دنیا

رستوران تری پودینگ(Tree Podding)، تایلند

اگر به اندازه کافی پول دارید و دلتان می خواهد غذاهایی لذیذ را امتحان کنید پس وقت را تلف نکنید و به سمت اقامتگاه سونوا در جزیره کوکود تایلند بروید. در این اقامتگاه رستوران های زیادی هست و برای محل غذا خوردن خود انتخاب های زیادی دارید اما اگر در پی جایی متفاوت هستید در جنگل های بارانی کوکود باید به بالای درختان استوایی بروید. در این رستوران در داخل محفظه هایی درختی می نشینید و محفظه ها به بالای درختان سرسبز استوایی می فرایند در آن بالا چشم انداز جادویی از دریای آبی و سواحل شنی دارید و پیشخدمت برای شما غذاهای خوشمزه و گران قیمت می آورد.

رستوران اسنو کستل(Snow Castle)، فنلاند

شهر کمی(Kemi) در فنلاد بزرگ ترین قلعه های یخی دنیا را دارد که هر سال زمستان ها دوباره ساخته می شوند. هر سال معماری این قلعه ها تغییر می کند اما رستوران یخی در هر زمستان به همان شکل قبل ساخته می شود. دمای هوا در داخل این رستوران همیشه منفی 5 درجه سیلسیوس است. در این رستوران طعم بهترین غذاهای دنیا را در محلی که سراسر یخ و برف است تجربه می کنید، مطمئنا مردم شهر کمی به داشتن همچین رستوران منحصربفرد و جالبی افتخار می کنند.

رستوران فنگ ونگ (FangWeng)، چین

این رستوران در داخل غار و چندین متر بالاتر از رودخانه خروشان یانگتز واقع شده است. رستوران در واقع بر روی پل بتنی باریکی به طول 30 متر واقع شده است، این پل در لبه های صخره ساخته شده و زیر آن چیزی قرار ندارد به طوری که بر روی هوا معلق است. برای رسیدن به محل اصلی غذا خوردن باید از روی این پل عبور کنید. حتی بخشی که در آن غذا می خورید هم بر روی هوا معلق است. غذای خوشمزه خود را میل کنید و از آن بالا طولانی ترین رودخانه آسیا که در زیر پاهای شما واقع شده است را خوب تماشا کنید.

رستوران زیر دریایی ایتها، مالدیو

ایتها به معنای مادر مروارید است، این رستوران تونلی زیر دریایی است که در جزیره ای خصوصی در وسط اقیانوس هند واقع شده است. رستوران بخشی از اقامتگاه جریره رانگالی است و اولین و تنها رستوران تمام شیشه ای زیر آبی دنیا است. رستوران ایتها 5 متر زیر آب است و اگر به آنجا بروید نمایی 360 درجه از زندگی دریایی را در جلوی خود می بینید. شنای ماهی ها را در جلوی خود تماشا کنید و از رستورانی لوکس در زیر دریا لذت ببرید. زلزله سال 2004 در اقیانوس هند که منجر به سونامی شد نتوانست به این رستوران آسیبی وارد کند. غذاها در اینجا ترکیبی از غذاهای آسیایی و اروپایی است.

منبع: wonderslist.com

منبع: الی گشت

به "عجیب ترین رستوران های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین رستوران های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید