نمایشگاه های ماشین سنگین کرمانشاه همچنان بی زمین اند

به گزارش وبلاگ دیور، خبرنگاران/کرمانشاه کرمانشاه از معدود کلانشهرهایی است که هنوز صاحب شهرک های مشاغل نشده و انواع واحدهای صنفی هنوز در دل شهر فعالیت می نمایند.

نمایشگاه های ماشین سنگین کرمانشاه همچنان بی زمین اند

صنف نمایشگاه داران اتومبیل سنگین از اولین گروه هایی بودند که برای جابجایی به محلی خارج از شهر اعلام آمادگی کردند، اما با گذشت چند سال از این موضوع و جلسات و پیگیری های مکرری که صورت گرفته، هنوز زمینی برای انتقال این نمایشگاه ها به خارج از شهر مشخص نشده است.

قرار بود با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه زمینی در شهرک صنعتی زاگرس برای این امر اختصاص یابد، اما به گفته رئیس اتاق اصناف کرمانشاه، با گذشت چند سال هنوز این زمین مشخص تکلیف نشده است.

رضا سلیم ساسانی در گفت و گو با وبلاگ دیور، با اشاره به آخرین شرایط جابجایی صنف نمایشگاه های اتومبیل سنگین، اظهار کرد: متاسفانه با وجود پیگیری های متعددی که انجام دادیم هنوز شرکت شهرک های صنعتی زمینی به ما اختصاص نداده است.

وی ادامه داد: اگرچه شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه قول داده بود زمینی در شهرک صنعتی زاگرس در اختیار نمایشگاه های اتومبیل سنگین قرار دهد، اما به وعده خود عمل نکرده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل کرمانشاه علت این امر را از یک سو عدم توافق در زمینه قیمت زمین دانست که قرار بود با توجه به هزینه های زیاد جابجایی برای نمایشگاه داران زمین با قیمت مناسب در اختیار آنها قرار گیرد، اما این کار نجام نشد.

به گفته سلیم ساسانی، از سوی دیگر گفته شده زمین در شهرک صنعتی به واحدهای توزیعی اختصاص نمی یابد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه داران اتومبیل سنگین کرمانشاه اولین گروهی بودند که برای جابجایی به خارج از شهر اعلام آمادگی کردند، تاکید نمود: هدف از این کار هم یاری به خروج مشاغل فنی از شهر و کاهش شلوغی و ازدحام در محدوده شهری بود و از سوی دیگر با خروج این نمایشگاه ها فضا برای شروع به کار واحدهای صنفی تازه فراهم می شد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از آمادگی نزدیک به یکصد نمایشگاه اتومبیل سنگین برای خروج از شهر اطلاع داد و اسم کرد: این نمایشگاه ها اکنون عمدتا در دو منطقه دیزل آباد و دولت آباد مستقرند.

ساسانی خواهان مشخص محلی مناسب برای جابجایی این نمایشگاه ها شد و گفت: صنف نمایشگاه داران اتومبیل سنگین هنوز برای جابجایی به خارج از شهر پای کار هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نمایشگاه های ماشین سنگین کرمانشاه همچنان بی زمین اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه های ماشین سنگین کرمانشاه همچنان بی زمین اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید