پرچمدار موتورولا با اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ دیور، گزارش های اخیر نشان می دهد که گوشی هوشمند Moto Edge X30 موتورولا قرار است در تاریخ 9 دسامبر به عنوان اولین گوشی دنیا با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی خواهد شد.

پرچمدار موتورولا با اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ دیور، بلافاصله پس از رونمایی شرکت کوالکام از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1، چندین برند چینی مانند شیائومی، Realme, OPPO, iQOO, OnePlus اعلام کردند که در آینده نزدیک گوشی پرچمدار خود را که مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 میباشد به بازار عرضه خواهند کرد.

پیش بینی می گردد شرکت موتورولا دو گوشی پرچمدار خود را در رویداد آینده معرفی کند. مدل اول Moto Edge X30 و مدل دوم نسخه تغییر یافته برند Moto G200، که ماه گذشته در بازار های جهانی معرفی شده است، می باشد. طبق بعضی گفته ها، در جریان این مراسم رونمایی مدل G200 موتورولا که دارای تراشه اسنپدراگون 888 پلاس با نام Edge S30 است نیز معرفی خواهد شد.

شرکت موتورولا هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات کلیدی Edge X30 اعلام ننموده است، با این حال چن چین Chen Jin مدیر کل تجارت تلفن همراه لنوو در چین اخیرا اعلام نموده که این گوشی دارای محافظ گوریلا گلس در قسمت جلو و عقب گوشی و یک chipset تازه است که بر روی آخرین نسخه My UX 3.0 اجرا می گردد. محافظ گوریلا گلس به عنوان محافظ ضد خش و ضربه در انواع گوشی موبایل مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات گوشی پرچمدار موتورولا Moto Edge X30

تلفن همراه Moto Edge X30 با صفحه نمایش 6.67 اینچی full HD و OLED عرضه می گردد که از نرخ رفرش 144 هرتز پشتیبانی می نماید. این دستگاه از سوراخ پانچ دوربین سلفی و حسگر اثر انگشت بهره خواهد برد که پانچ صفحه نمایش ممکن است دارای یک دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی باشد. پنل پشتی این گوشی شامل سه دوربین 50 مگاپیکسلی و 50 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی خواهد بود. گواهینامه TENAA در مشخصات گوشی Edge X30 اعلام نموده است که این گوشی با رم های 6 و 8 و 12 و 16 گیگابایت و حافظه داخلی 128 و 256 و 512 گیگابایت در بازار داخلی عرضه خواهد شد. انتظار می رود یک این گوشی دارای یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی باشد. بعلاوه طبق گفته ها این گوشی با نام Motorola Edge 30 Ultra در ژانویه 2022 در بازار های جهانی عرضه خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "پرچمدار موتورولا با اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچمدار موتورولا با اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید