اخبار مجلس

درآمد دولت از محل عوارض خروج از کشور تعیین شد

تهران (پانا) - در لایحه بودجه سال آینده میزان درآمد دولت از محل خروج مسافر از کشور هزار و 500 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

29 دی 1400

برنامه ریزی برای استفاده بهتر از ظرفیت های آبی در فراوری برق

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، از برنامه ریزی برای استفاده بهتر از ظرفیت های آبی کشور به منظور فراوری برق از منابع آبی اطلاع داد و گفت: این موضوع در طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور دنبال خواهد شد تا امکان استفاده بهتر از ظرفیت های...

25 شهریور 1400

اتاق بجنورد و سازمان توسعه تجارت تفاهم نامه همکاری امضا کردند

رئیس اتاق بجنورد از امضای تفاهم نامه بخش خصوصی استان خراسان شمالی با سازمان توسعه تجارت ایران باهدف حمایت و تسهیل در فرایند صادرات تجار و بازرگانان استان در بخش های مختلف اطلاع داد.

29 مرداد 1400

رئیس مجلس درگذشت والده علی نیکزاد را تسلیت گفت

رئیس مجلس در پی درگذشت والده علی نیکزاد پیغام تسلیتی صادر کرد.

22 تیر 1400

اعمال جریمه 21 هزار ناقض قرنطینه پیگیری می گردد

تهران (پانا) - دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در نامه ای به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خواهان پیگیری اجرای بند 6 مصوبات شصت و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در مورد اعمال جریمه ناقضان قرنطینه شد.

28 اردیبهشت 1400

تمدید مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

تهران (پانا) - مهلت ثبت نام در فراخوان جذب عضو هیأت علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه ها یا دانشکده های علوم پزشکی و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به وزارت بهداشت تا 15 اردیبهشت تمدید شد.

21 اردیبهشت 1400

کولاک، برودت و لغزندگی میهمان جاده ها ، از سفر غیر ضروری پرهیز کنید

جانشین پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین شرایط جاده ها از هموطنان درخواست کرد با توجه به شرایط زمستانی حاکم بر محورها از جمله برودت، کاهش دید، لغزندگی و یخبندان از سفر غیر ضروری پرهیز نمایند.

16 فروردین 1400

پیش بینی راه اندازی کلاس هوشمند و اتاق فناوری در مدارس

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از پیش بینی راه اندازی کلاس هوشمند و اتاق فناوری به منظور توسعه آموزش های الکترونیک در مدارس اطلاع داد .

27 اسفند 1399

مجلس سنا آماده استیضاح ترامپ است

به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز پنج شنبه در یک نشست خبری گفت که مقامات مجلس سنا به وی اطلاع داده اند که آماده دریافت طرح استیضاح ترامپ و آغاز فرآیند محاکمه وی هستند.

3 اسفند 1399

چرا شاکله هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا دارای حاشیه است؟

طرح اصلاح نظام شورا ها اولین بار 9 ماه پیش در مجلس یازدهم مطرح شد و قرار بود تغییراتی جدی در ساختار شورا به وجود آورد، ولی در نهایت با تشکیل هیئت نظارت بر شورا ها به ریاست کاظمی به اصلاحات خود سرانجام داد.

17 بهمن 1399

سقف معافیت مالیاتی در سال 1400 معین شد

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی جزئیات مصوبات بودجه ای جلسه امروز کمیسیون متبوعش را تشریح کرد.

9 بهمن 1399

سامانه استعلام مدارک تحصیلی راهی برای شفاف سازی است

یکی از مهم ترین سامانه هایی که در دولت دوازدهم به بهره برداری رسید، سامانه استعلام مدارک تحصیلی (estelam.msrt.ir)است. این سامانه یکی از 25 سامانه پایه پایگاه داده های کشور است که در شورای عالی فضای مجازی به تصویب رسید و در جلسه هفدهم شورای اجرایی فناوری اطلاعات...

20 آذر 1399

ساختار سازمان در اوج بلوغ سازمانی باید اصلاح گردد

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت اقتصادی شورای شهر تهران خواهان تصویب کلیات اصلاح ساختار شهرداری تهران شد.

11 آذر 1399

مصوبه اخیر شورای عالی بورس تخلف محرز است ، خدشه به اعتماد مردم را پیگیری می کنیم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس مصوبه اخیر شورای عالی بورس را تخلف قانونی دانست و گفت: هر گونه خدشه به اعتماد مردم از طرف دولت و دستگاه های دولتی و سایر افراد توسط مجلس پیگیری خواهد شد.

4 آبان 1399

خبرنگاران تحولات مونته نگرو و تزلزل صندلی حزب حاکم

اروپا- بلگراد-خبرنگاران- انتخابات پیش رو پارلمانی در مونته نگرو بزرگترین چالش سیاسی برای میلو جوکانویچ رئیس جمهور کنونی این کشور و حزب وی به شمار می رود که نزدیک به سی سال مقام های بالای حکومتی را دارد.

24 مهر 1399

معرفی کارمندان سهل انگار کرونایی به دادگاه تخلفات اداری

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اگر کارمندان استان دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت نکنند به دادگاه تخلفات اداری معرفی می شوند.

5 شهریور 1399

باید از اتفاق فوت آسیه پناهی، آرمان خود را فریاد بزنیم

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: باید از اتفاق فوت آسیه پناهی، آرمان خود را فریاد بزنیم تا به آن نقطه قانون گذاری و سیاست گذاری برسیم.

18 مرداد 1399

سازمان قضایی نیروهای مسلح: پرونده هواپیمای اوکراینی چند بازداشتی دارد

سازمان قضائی نیروهای مسلح ادعای یک نماینده مجلس را تکذیب و اظهار داشت: برخلاف ادعای این نماینده، پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی چند بازداشتی دارد.

7 خرداد 1399

وزارت نفت توجه خاصی به خوزستان داشته باشد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت باید توجه خاصی به خوزستان داشته باشد و این خواسته صحیحی است. البته طبق شرایط فعلی فروش نفت، آنچه که وزارت نفت به خوزستان اختصاص می دهد عجیب نیست و حتی اگر شکایت شود تعیین نیست نتیجه ای حاصل شود یا خیر.

3 فروردین 1399

خطرِ پیش روی عراق

رئیس جمهور عراق در عین حال طی نامه ای به رئیس مجلس آمادگی خود را برای استعفا گفت و این بیانگر آن است که برهم صالح تحت فشار زیادی واقع شده است.

29 بهمن 1398