اخبار سیاسی

تسهیل در صدور مجوز های کسب و کار با استقامت وزارت تعاون رقم خورده است

بهادری جهرمی گفت: ایجاد تسهیل در صدور مجوز های کسب و کار یکی از مواردی است که وزارت تعاون در انجام این اقدام پیچیده، عملکرد بسیار موفقی داشته است.

17 اردیبهشت 1401

پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش شد

به گزارش خبرنگاران، چند روز پس از آنکه محمد پولادگر نتوانست از مجمع فدراسیون تکواندو برای ماندن در ریاست این فدراسیون رای اعتماد بگیرد، حمید سجادی حکم او را برای معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان صادر کرد.

24 فروردین 1401

امیرعبداللهیان: موضوعات راهبردی در دستور کار ایران و چین قرار گرفته است

وزیر امور خارجه بامداد امروز در صدر یک هیأت دیپلماتیک وارد پکن مرکز چین شد.

15 اسفند 1400

63 درصد کاربران اینترنت ثابت سرعتی کمتر از 10 مگابیت دارند

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گزارش آماری جدیدی از شرایط اینترنت ثابت و موبایل در ایران داده است که نشان می دهد هنوز شرایط اینترنت ثابت در کشور بسیار بد و نگران کننده است.

13 اسفند 1400

سهم فارس از تسهیلات مشاغل خانگی افزایش یابد

استاندار فارس با تاکید بر اهمیت ایجاد مشاغل خانگی از معاون وزیر کار خواست با توجه به ظرفیت ها و اهمیت جایگاه استان فارس سهم تسهیلات استان در این زمینه افزایش یابد.

10 اسفند 1400

فسیل های قدیمی کشف شده در معدنی متروک در استان نوادا

شهر و معدنی متروکه در نوادای آمریکا که هم از بُعد گردشگری وحشت مجذوب کننده است و هم عاشقان طبیعت گردی و ماجراجویی را شیفته خود نموده است.

8 اسفند 1400

ایران از واردات واکسن کرونا بی احتیاج خواهد شد

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فرایند واکسیناسیون گفت: با توجه به فعالیت و تولیدات واکسن سازان، به زودی ایران از واردات واکسن کرونا بی نیازخواهد شد.

26 بهمن 1400

نجات دریاچه ارومیه تا هفت سال دیگر

به گفته معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده تا هفت سال دیگر حجم دریاچه ارومیه به 14 میلیون مترمکعب خواهد رسید که در این شرایط می توان گفت که دیگر نگرانی برای شرایط این دریاچه وجود نخواهد داشت.

18 بهمن 1400

تأمین زمین برای ساخت 2 میلیون مسکن در کشور

به گزارش خبرنگاران، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در پروژه کلنگ زنی 17 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اقدامات برای جهش فراوری مسکن در کشور شروع شده و اکنون برای احداث دو میلیون و 400 هزار واحد مسکونی در کشور، زمین آماده...

15 بهمن 1400

ظرفیت خوبی در قانون بودجه برای توسعه و تجهیز مدارس پیش بینی شده است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس گفت ظرفیت خوبی که در قانون بودجه برای توسعه و تجهیز مدارس پیش بینی شده استفاده از ظرفیت خیرین و بعلاوه منابع اقتصادی دولتی تا 70 درصد است.

6 بهمن 1400

اتحاد آمریکا با برخی کشورها برای محدودیت صادرات فناوری

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، کاخ سفید هفته گذشته گفت گروهی متشکل از چند کشور را تشکیل می دهد تا سوء استفاده از برخی فناوری های چند کاربردی را بررسی کنند که به نقض قوانین حقوق بشر منجر می شود. همچنین این گروه قادر است تضمین کند فناوری های حیاتی...

3 بهمن 1400

درآمد دولت از محل عوارض خروج از کشور تعیین شد

تهران (پانا) - در لایحه بودجه سال آینده میزان درآمد دولت از محل خروج مسافر از کشور هزار و 500 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

29 دی 1400

نخستین مورد مرگ ناشی از اومیکرون در بریتانیا

نخست وزیر بریتانیا از کشته شدن دستکم یک نفر درپی شیوع سویه اومیکرون در این کشور اطلاع داد.

27 دی 1400

وزیر نیرو وارد البرز شد

وزیر نیرو با حضور در شرکت مپنا از توانمندی های ایران در زمینه تولید انواع توربین و قطعات تخصصی نیروگاهی همچون توربین های حرارتی، بخار و بادی بازدید می کند.

13 دی 1400

دریاچه شهدای خلیج فارس میزبان وزیر ورزش و جوانان شد

تهران (پانا) - همایش پیاده روی گام هایی به سوی ایران قوی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، فریدون رضوی کیا مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، امیر محسنی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران و روسای فدراسیون...

3 آذر 1400

فوتبال محدود به 2 تیم نیست، سپاهان فقط سکو می خواهد

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا ساکت در نشست خبری به بهانه پیش رو بودن هفته سپاهان ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت: بعد از سال 1386 که برای اولین بار برای یک باشگاه ایرانی به جام باشگاه های دنیا رسید که به فکر افتاد روز و هفته ای برای نام بلند سپاهان داشته...

25 آبان 1400

آخرین شرایط معادن آذربایجان شرقی، سهم استان از مس سونگون به درستی مشخص گردد

خبرنگاران/آذربایجان شرقی عضو هیئت مدیره خانه معدن آذربایجان شرقی گفت: صحبت هایی از خیلی وقت پیش انجام می گردد که معدن مس سونگون متعلق به خود آذربایجان گردد، ولی در عمل شاهد هیچگونه عملکردی نیستیم؛ تحقق این امر نیازمند یک حرکت هوشمندانه و در عین حال...

13 آبان 1400

رشد 26 درصدی اشتغال صنعتی در 5 ماه نخست امسال

تهران (پانا) - معاون وزیر صمت گفت در پنج ماه ابتدایی امسال، با بهره برداری از واحدهای صنعتی بیش از 64 هزار اشتغال صنعتی ایجاد شده که در هم سنجی با پارسال نزدیک به 26 درصد رشد داشته است.

22 مهر 1400

بهای تسلیم شدن در برابر دشمن سعودی بسیار سنگین است

به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن سخنانی را در خصوص آخرین تحولات این کشور بیان نمود. وی گفت: تحقق استقلال و آزادی از ویژگی های برجسته انقلاب یمن است.

27 شهریور 1400

برنامه ریزی برای استفاده بهتر از ظرفیت های آبی در فراوری برق

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، از برنامه ریزی برای استفاده بهتر از ظرفیت های آبی کشور به منظور فراوری برق از منابع آبی اطلاع داد و گفت: این موضوع در طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور دنبال خواهد شد تا امکان استفاده بهتر از ظرفیت های...

25 شهریور 1400
تعداد: (157)