تزیین دیوار اتاق خواب با ایده ها و رنگ های جدید و شیک

به گزارش وبلاگ دیور، تزیین دیوار اتاق خواب یک فرصت خوب برای اضافه کردن بافت های فاخر و برجسته به دکوراسیون خانه است که در شکل های زیر می توانید نمونه هایی از آنها را مشاهده کنید. با دقت در اتاق خواب های زیر می توانید به نحوه چنش و ساختار وسایل و همچنین میزان استفاده از نور، سایه و عمق با روش های متفاوت و البته شیک و کاربردی پی ببرید. بافت دیوارهای اتاق خواب می تواند ساده و کم رنگ یا پیچیده و برجسته باشد که هر کدام ویژگی ها و زیبایی ها مخصوص به خودشان را دارند، گاهی اوقات یک دیوار به قدری زیبا می گردد که حتی برای قرار دادن تابلوها و عکس های خانوادگی خودتان بروی دیوار اتاق شک می کنید.

تزیین دیوار اتاق خواب با ایده ها و رنگ های جدید و شیک

اتاق روشن و عظیم زیر با استفاده هوشمندانه از کاشی های موزاییکی نوعی حس هیجانی و جالب در فضای اتاق ایجاد نموده است. در این مورد بافت دیوار تاکیدی به عظیم تر نشان دادن تاج کوتاه تخت یاری نموده و بنوعی حسی از یک تاج بلند از کف تا سقف را در اتاق ایجاد نموده است.

قرار دادن عناصر نرم پارچه ای و الگوهای هندسی به این اتاق خواب جلوه ای سرد و صنعتی داده که البته تعادل بسیار خوبی در محیط برقرار است. همانطور که می دانید طرح های سبک صنعتی برخی مواقع بیش از حد سرد هستند، اما با وجود چنین بافت های نرم و دلپذیری این اتفاق به هیچ وجه در این اتاق خواب نمی افتد و در عوض شاهد فضایی گرم و جذاب هستیم.

در اتاق زیرا ترکیب عناصری مختلف با خصوصیات متفاوت از قبیل، سنگ، بتن، پارچه و چوب، فضایی عجیب و غیرمرسوم در اتاق ایجاد نموده است. استفاده از رنگ مشکی مات درست مقابل پنجره یک راه بسیار هوشمندانه برای تعدیل فضای اتاق خواب بوده تا برای افرادی که علاقه دارند آخر هفته ها را برای مدت طولانی تری در رختخواب خود باشند، مسئله ای ایجاد نشود.

مدل های دیگر اتاق خواب:

تزیین دیوار اتاق خواب

منبع: اتاق

به "تزیین دیوار اتاق خواب با ایده ها و رنگ های جدید و شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزیین دیوار اتاق خواب با ایده ها و رنگ های جدید و شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید