جشن امضای کتاب موهایم را دوباره خواهم بافت

به گزارش وبلاگ دیور (ایبنا)، نشست نقد و آنالیز و جشن امضای کتاب موهایم را دوباره خواهم بافت، اثر نازنین متین نیا پنجشنبه (4 آذرماه) ساعت 15 با حضور ارسیا تقوا، اردشیر رستمی، یونس شکرخواه و نازنین متین نیا برگزار خواهد شد.

جشن امضای کتاب موهایم را دوباره خواهم بافت

کتاب موهایم را دوباره خواهم بافت به نویسندگی نازنین متین نیا و با طرح هایی از اردشیر رستمی به وسیله انتشارات زیرفون منتشر شد. این کتاب مجموعه یادداشت هایی است از روزگار مبارزه با بیماری سرطان. نازنین متین نیا، روزنامه نگار و دبیر صفحه آخر روزنامه اعتماد بخشی از این یادداشت ها را در دوران بیماری در روزنامه اعتماد منتشر نموده و پس از بهبودی، با اضافه کردن یادداشت هایی تازه این مجموعه را کامل نموده است. طرح های اردشیر رستمی و یادداشتی از ارسیا تقوا روانپزشک، در کنار نوشته های متین نیا، کتابی خواندنی از توضیح حال یک بیمار مبتلا به سرطان شده است

دلتنگی، معجزه دست های تو، شفافیت و زمینی بودن، بدهکاری آخیش، روایت درد، کاسه ای کاش، هلی کوپتر نجات، احتمال کرونا، قطعیت سرطان، گاز زدن به سیب قرمز، تاب آوری، بعد از بولدوز، بازی از دست دادن و خاطره می گردد عناوین بخش های این اثر است.

علاقه مندان برای حضور در این مراسم، می توانند به نشانی خیابان فرشته، خیابان فیاضی، بعد از چناران، پلاک 50، مجتمع فرهنگان فرشته مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "جشن امضای کتاب موهایم را دوباره خواهم بافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن امضای کتاب موهایم را دوباره خواهم بافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید