کتاب

Google Maps؛ امکان ذخیره سازی مکان ها

امروزه اپلیکیشن ناوبری گوگل مپ را کمتر کسی هست که نشناسد. یکی از کاربردهای این اپلیکیشن استفاده از آن به منظور برنامه ریزی بهتر سفر است. خبرنگاران را برای یادگیری این کاربرد دنبال کنید.

11 اسفند 1400

69 تیم از گردونه مسابقات حذف شدند ، شروع جدول اصلی از امروز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز مرحله دوم گروهی رقابت های تنیس جام حذفی مردان در کیش با برگزاری بازی های مشخص کننده برگزار گردید.

20 بهمن 1400

18هزار نسخه کتاب در شهر های کمتر برخوردار از کتابفروشی فروخته شد

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: 40 کتابفروشی در شهر های کمتر برخوردار از کتابفروشی توانستند 18هزار و 192 نسخه کتاب به ارزش 18میلیارد و 126میلیون و 105هزار و 887 ریال به فروش برسانند.

15 دی 1400

آثار نو همتی، نخستین کتاب های ادبیات نوجوان کُردی است

به گزارش خبرنگاران در ایلام، سه عنوان کتاب تازه منتشرشده داریوش همتی در ادبیات کودک و نوجوان، با عناوین چەپڵەڕێزان، دارسان دەنگ خاسەیل و کی هاوکڵاس ئیمەس؟ با حضور مهدی احمدخواه، نویسنده و منتقد ادبی و جمعی از هنرمندان و شاعران کردی سرا در انجمن ادبی...

10 دی 1400

جشن امضای کتاب موهایم را دوباره خواهم بافت

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، نشست نقد و آنالیز و جشن امضای کتاب موهایم را دوباره خواهم بافت، اثر نازنین متین نیا پنجشنبه (4 آذرماه) ساعت 15 با حضور ارسیا تقوا، اردشیر رستمی، یونس شکرخواه و نازنین متین نیا برگزار خواهد شد.

7 دی 1400

ترجمه ارمنی آه ای مامان به بازار می آید

به گزارش خبرنگاران ، ترجمه ارمنی این اثر از سوی آنی هوسپیان صورت گرفته و 21 آبان در محل انتشارات نائیری رونمایی خواهد شد.

15 آذر 1400

آخرین شرایط معادن آذربایجان شرقی، سهم استان از مس سونگون به درستی مشخص گردد

خبرنگاران/آذربایجان شرقی عضو هیئت مدیره خانه معدن آذربایجان شرقی گفت: صحبت هایی از خیلی وقت پیش انجام می گردد که معدن مس سونگون متعلق به خود آذربایجان گردد، ولی در عمل شاهد هیچگونه عملکردی نیستیم؛ تحقق این امر نیازمند یک حرکت هوشمندانه و در عین حال...

13 آبان 1400

ابلاغ قیمت نو گندم از سوی شورای قیمت گذاری

رئیس شورای قیمت گذاری قیمت نو گندم را برای اجرا به وزارت خانه های جهاد کشاورزی، امور مالی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

4 مرداد 1400

استقبال مرادی کرمانی از نام گذاری کوچه ای به نامش

هوشنگ مرادی کرمانی با قدردانی از اقدام برای نام گذاری چند کوچه و خیابان در تهران به نام او و چند چهره فرهنگی دیگر می گوید: کار بسیار خوبی نموده اند ولو این که عده ای مخالف باشند. او در عین حال تاکید دارد در کتاب هایش زنده است و این ها مثل دورچین غذاست.

17 تیر 1400

جاذبه های ابر شهر تاریخی ایران شهر نیشابور

خبرگزاری خبرنگاران-نیشابور به عنوان یکی از شهرهای مطرح ایران که اندیشمندان، شاعران، عارفان و حتی تاریخ نویسان بسیاری را به فرهنگ و ادب دنیا وایران تقدیم نموده ودارای جاذبه های مختلف تاریخی ، طبیعی ، گردشگری و... می باشد ، در استان خراسان رضوی و در جهت...

7 اردیبهشت 1400

کتاب درمانی رایگان این کتابفروشی شهر سیاتل واشنگتن

به گزارش خبرنگاران به نقل از سیتل ریفایند، شهر سیاتل ایالت واشنگتن در آمریکا محله ای به نام کاپیتول هیل دارد که کنگره آمریکا در این محله واقع شده است ولی بیشتر شهرت این محله به داشتن کتابفروشی های متعدد آن است که بیشتر آنها فعالیت جانبی بسیاری دارند.

5 اردیبهشت 1400

لیتوگرافان باید خود را با تغییرات و تحولات بازار تطبیق دهند

شهرام شاهوندی فعال حوزه لیتوگرافی در گفت وگو با خبرنگاران ، با بیان اینکه حرفه لیتوگرافی همانند سایر مشاغل آزاد شرایط خوبی ندارد، گفت: روی لیتوگراف ها فشار بیشتری است؛ چون غیر از کمبود کار، به نوعی در برنامه ادغام با چاپخانه ها نیز قرار دارند؛ چراکه...

31 فروردین 1400

درسی که محجوب به ناشران جوان داد پشتیبانی از اتحادیه بود

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، رضا یکرنگیان مدیر انتشارات خجسته به دنبال درگذشت زنده یاد حسن محجوب یادداشتی به ایبنا ارسال نموده است.

15 اسفند 1399

بازنشر اون چیه که، اون کیه که سروده مصطفی رحماندوست

تهران (پانا) - اون چیه که، اون کیه که سروده مصطفی رحماندوست برای پنجمین بار از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان بازنشر شد.

2 اسفند 1399

علت وفات حضرت زینب (س) چه بوده است؟

درباره چگونگی وفات حضرت زینب (س) چند احتمال وجود دارد که معتبرترین آن ها مربوط به وفات بر اثر بیماری و یا مسمومیت به دست عوامل یزید بن معاویه است. داستان روزهای آخر زندگی و رویدادهای منتهی به شهادت حضرف زینب را در این مطلب بخوانید.

27 بهمن 1399

کتابخانه های عمومی استان فارس مجری طرح الو کتاب می شوند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، روح الله منوچهری با اشاره به اجرای طرح الو کتاب در استان فارس خاطرنشان کرد: این طرح در راستای برنامه ریزی برای ارائه خدمات امانت غیرحضوری به اعضا صورت گرفته است و در فاز نخست طرح در 10 شهرستان فارس انجام می گردد.

26 بهمن 1399

خبرنگاران سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد خاتمه یافت

تهران-خبرنگاران- سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد با معرفی برگزیدگان در 4 حوزه ادبی، دوشنبه شب در برنامه زنده تلویزیونی به کار خود سرانجام داد.

22 بهمن 1399

فراخوان جدید صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور منتشر شد

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی در زمینه جنگل های مانگرو خلیج فارس و دریای عمان ایران را منتشر کرد.

9 بهمن 1399

آمازون داروخانه مجازی راه اندازی کرد

فروشگاه اینترنتی آمازون برای تحویل داروهای تجویزی در آمریکا، داروخانه آنلاین راه اندازی کرد.

28 آذر 1399

8 عادت زنان شاد!

زنان شاد عادات و خصوصیاتی چون پذیرش چیزهای نو، کمال گرا نبودن، لذت بردن از زمان حال، تقسیم شادی با دیگران، پرهیز از افکار منفی و... دارند.

26 آذر 1399
تعداد: (37)