رونمایی از 2 ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 و Watch Active 4 با ابعاد نو

به گزارش وبلاگ دیور، شرکت سامسونگ قصد عرضه دو سایز تازه از ساعت های هوشمند Galaxy Watch 4 و Watch Active 4 را دارد.

رونمایی از 2 ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 و Watch Active 4 با ابعاد نو

به گزارش خبرنگار ، چندی پیش اخباری مبنی بر عرضه 2 مدل ساعت مچی هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 4 و Watch Active 4 ا با سیستم عامل Googles Wear OS به جای Tizen در تابستان سال جاری منتشر شد و در حال حاضر اخبار نو دیگری نبز مبنی بر تغیرات نو این 2 ساعت مچی هوشمند شنیده شده است.

به گفته کارشناسان حوزه تلفن همراه هوشمند، شرکت سامسونگ در حال برنامه ریزی برای تغییر در میزان این 2 ساعت مچی هوشمند خود است و قرار است گلکسی واچ 4 در میزان های 42 و 46 میلی متر به به بازار جهانی عرضه گردد. بهتر است بدانید که این میزان ها مقداری از مدل های موجود 41 و 45 میلی متر بزرگتر است.

بدنه بزرگتر و افزایش حجم باتری 350 میلی آمپری از جمله تغیراتی است که قرار در این ساعت مچی هوشمند جای گیرد، البته بهتر است در نظر داشته باشید که سامسونگ برای مدل 42 میلی متری، از باتری 240 میلی آمپری قرار است استفاده کند.

به گفته کارشناسان امکان دارد که شرکت سامسونگ برای ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 4 خود از میزان های 40 و 42 میلی متری هم استفاده کند، البته در حال حاضر گلکسی واچ اکتیو 2 نسل موجود در میزان های 40 و 44 میلی متر به فروش می رسد.

بسیاری از کاربران پیگیر زمان رونمایی این 2 ساعت مچی هوشمند هستند و بهتر است بدانید که امکان دارد سامسونگ Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch Active 4 در ماه ژوئیه همراه با گوشی موبایل هوشمند Galaxy Z Fold 3 و Z Flip 3 رونمایی شوند.

از نظر ویژگی، در حال حاضر اطلاعات زیادی از این 2 ساعت هوشمند منتشر نشده، البته به علت قیمت مناسب تر Galaxy Watch Active 4، ساعت مچی هوشمند نو سامسونگ می تواند رقیب Apple Watch SE باشد و بهتر است بدانید هر دو Galaxy Watch 4 و Watch Active 4 رقیب سرسخت اسم برترین ساعت هوشمند در سال 2021 هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رونمایی از 2 ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 و Watch Active 4 با ابعاد نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از 2 ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 و Watch Active 4 با ابعاد نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید