صدقی: انتقاد از تارتار عادلانه نیست، روزهای خوب ذوب آهن هم از راه می رسد

به گزارش وبلاگ دیور، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان انتقاد از سرمربی این تیم در فصل جاری را دور از انصاف و ناعادلانه دانست.

صدقی: انتقاد از تارتار عادلانه نیست، روزهای خوب ذوب آهن هم از راه می رسد

امیرحسین صدقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ دیور، درباره آخرین شرایط ذوب آهن و نتایج ضعیفی که این تیم در فصل جاری گرفته است، گفت: تیم ما نسبت به فصل گذشته 90 درصد تغییر کرده است و از همان شروع فصل هم گفتیم که برای هماهنگ شدن نیاز به زمان داریم. از طرفی ذوب آهن امسال بابت اشتباه داوری خیلی ضربه خورد و اگر این اشتباهات نبود می توانستیم در جدول 20 امتیازی باشیم. ما از لحاظ فنی تیم خوبی هستیم و در خیلی از بازی ها که نتیجه نگرفتیم، تیم برتر زمین بودیم، ولی بدشانسی و اشتباهات داوری مانع از این شد تا امتیازهای لازم را بگیریم. در بازی با پرسپولیس هم دیدید که نمایش خوبی در ورزشگاه آزادی داشتیم و اشتباه فردی باعث شد تا نتیجه را واگذار کنیم.

وی در واکنش به انتقادهایی که از مهدی تارتار می شود، گفت: کارنامه این مربی در سال های گذشته نشان می دهد که مربی توانمندی است و انتقاد از او نمی تواند عادلانه باشد. تارتار واقعاً برای تیم زحمت می کشد و روی کارش وقت می گذارد. من مطمئنم که شرایط تیم ما در بازی های آینده بهتر خواهد شد. ما در جدول دوازدهم هستیم، ولی با تیم هشتم فقط سه امتیاز فاصله داریم. ما اطمینان داریم که روزهای خوب ذوب آهن هم از راه خواهد رسید.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره بازی بعدی تیمش برابر تراکتور گفت: این بازی برای ما یک بازی شش امتیازی محسوب می شود. آنها هم شرایط خوبی ندارند و قطعاً مسابقه فردا برای هر دو تیم سخت است. با این حال ما با توجه به امتیازهایی که در این چند هفته از دست دادیم باید بازی را ببریم تا شرایط مان در جدول بهتر شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صدقی: انتقاد از تارتار عادلانه نیست، روزهای خوب ذوب آهن هم از راه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدقی: انتقاد از تارتار عادلانه نیست، روزهای خوب ذوب آهن هم از راه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید