معرفی کارمندان سهل انگار کرونایی به دادگاه تخلفات اداری

به گزارش وبلاگ دیور، استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اگر کارمندان استان دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت نکنند به دادگاه تخلفات اداری معرفی می شوند.

معرفی کارمندان سهل انگار کرونایی به دادگاه تخلفات اداری

به گزارش از ، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جلسه اضطراری پیشگیری از کرونا گفت: کارکنان اداره ها اگر دستوالعمل های بهداشتی را رعایت ننمایند با آن ها به شدت برخورد می گردد.

حسین کلانتری از اجرایی شدن 100 درصدی مصوبات ستاد کرونا در استان اطلاع داد و اضافه کرد: شرایط ابتلا به ویروس کرونا در این استان با شیب تند نسبت به یک ماه گذشته چند برابر افزایش داشته است.

او اعلام کرد: مردم در زمینه شرکت در مراسم تشییع و عروسی در شهرستان های مختلف از جمله گچساران، کهگیلویه و چرام بیش از گذشته رعایت نمایند.

استاندار از مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران خواست هرگونه تردد به خوزستان را به جد مدیریت نمایند.

کلانتری با انتقاد از شرایط بعضی از شهرستان ها در بیماری کرونا اضافه کرد: تعیین است فرمانداران این شهرستان ها اطلاع کافی از حوزه کاری خود ندارند.

پرویز یزدا پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این جلسه با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در شرایط هشدار کرونایی قرار گرفته است گفت: با وجود افزایش مبتلایان و جانباختگان کرونایی احتمال قرمز شدن این استان وجود دارد.

پرویز یزدانپناه اضافه کرد:از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز 40 هزار نفر برای انجام تست کرونا به مراکز درمانی مراجعه نموده اند.

او با بیان اینکه 2293 نفر بستری و 2259 نفر ترخیص شده اند گفت: از این تعداد 8 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه تا به امروز 1144 بیمار کرونایی استان بهبود کامل یافته اند گفت: 18 نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را ازدست دادند.

اسماعیل مسعودی کوشک معاون دادستان یاسوج هم در این جلسه گفت: دستگاه قضایی با انتشار دهندگان کرونا با قاطعیت برخورد خواهد نمود.

اسماعیل مسعودی کوشک اضافه کرد: دستگاه قضایی استان آماده همکاری با ستاد مقابله با کرونا است و دستگاه قضایی کوچکترین مسامحه ای با انتشار دهندگان کرونا نخواهد داشت.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "معرفی کارمندان سهل انگار کرونایی به دادگاه تخلفات اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کارمندان سهل انگار کرونایی به دادگاه تخلفات اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید