هیچ خودرویی شماره گذاری یا تعویض پلاک نمی گردد ، توصیه مهم پلیس به خریداران خودرو

به گزارش وبلاگ دیور، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا به امروز هیچ خودرویی شماره گذاری یا تعویض پلاک نشده است، توصیه های مهمی را برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند، ارائه کرد.

هیچ خودرویی شماره گذاری یا تعویض پلاک نمی گردد ، توصیه مهم پلیس به خریداران خودرو

به گزارش وبلاگ دیور به نقل از ایسنا، سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با اشاره به تعطیلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک این پلیس به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونای جدید گفت: تعطیلی این مراکز همچنان ادامه دارد و ضروری است شهروندانی که قصد خرید و فروش خودرو یا تعویض پلاک دارند، مواردی را مدنظر قرار دهند.

وی ادامه داد: توصیه ما به شهروندان این است که اگر اجباری به خرید و فروش خودرویشان ندارند، تا زمان بازگشایی مراکز شماره گذاری صبر نمایند، اما اگر حتما باید نسبت به خرید و فروش خودروی خود اقدام نمایند، ضروری است یکسری نکات را مد نظر قرار دهند؛ اول اینکه حتما برای فروش خودرویشان مبایعه نامه تنظیم نمایند و علاوه بر دو طرف معامله دو شاهد نیز آن را امضا نمایند. برای مبایعه نامه نیز می توان به شکل دستی یا با مراجعه به نمایشگاه فروش خودرو این کار را انجام داد.

معاون پلیس راهور ناجا اضافه کرد: در عین حال ضروری است شهروندان توجه داشته باشند که حتما در مبایعه نامه قید نمایند که اصالت وسیله نقلیه باید از سوی پلیس تایید گردد و معامله را مشروط به مشخص اصالت از سوی پلیس پس از بازگشایی مراکز تعویض پلاک نمایند.

جهانی با اشاره به تعویض وکالتنامه ای پلاک خودرو نیز اظهار کرد: اگر افرادی به شکل وکالتی اقدام به خرید و فروش خودرو نموده و قصد دارند به همین شکل نیز تعویض پلاک انجام دهند، ضروری است حتما مدت وکالتنامه را بیشتر مشخص نمایند تا بسته بودن مراکز تعویض پلاک مسئله ای برایشان ایجاد نکند.

وی اضافه کرد: پس از بازگشایی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک که به وسیله رسانه های رسمی اعلام خواهد شد، افراد می توانند با مراجعه به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری علاوه بر دریافت پلاک و کارت خودرو، سند وسیله نقلیه را هم از مرکز شماره گذاری دریافت نمایند.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با اشاره به تعطیلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک که از روزهای پایانی سال 98 اتخاذ شد، گفت: با توجه به تعطیلی مراکز شماره گذاری از ابتدای سال جاری تا به امروز هیچ خودرویی در مراکز شماره گذاری پلیس راهور شماره گذاری یا تعویض پلاک نشده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "هیچ خودرویی شماره گذاری یا تعویض پلاک نمی گردد ، توصیه مهم پلیس به خریداران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ خودرویی شماره گذاری یا تعویض پلاک نمی گردد ، توصیه مهم پلیس به خریداران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید