خودرو

افت قیمت خودرو، خبری از خریدار نیست

بر خلاف تمام سال ها که بازار شب عید خرید و فروش خودرو رونق قابل توجهی داشت امروز رکود معاملات در بازار حاکم شده و همه با این تصور که قیمت خودرو فرایند کاهشی تری پیدا خواهد نمود تمایلی به معاملات ندارند.

22 اردیبهشت 1401

اسکان اضطراری 445 نفر کردستانی گرفتار در برف

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: در حال حاضر 445 تیم عملیاتی از امدادگران و نجاتگران کل استان در تمامی محورها حضور فعال دارند و مشغول فعالیت و امدادرسانی به خودروها و مسافرهای گرفتار در برف هستند.

30 بهمن 1400

مقایسه جیپ گرند چروکی L با آکورا MDX

جیپ گرند چروکی L و آکورا MDX از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به آنالیز آن ها پرداخته ایم.

13 بهمن 1400

هشت نفر در سیروان با گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند

زیدی گفت: نیمه شب دیشب هشت نفر با گاز مونوکسیدکربن در شهرستان سیروان دچار مسمومیت شدند.

29 دی 1400

سفر به تنگه واشی (اعماق رشته کوه البرز)

تنگه واشی، در سال های اخیر پناهگاه بسیاری از شهرنشینان هنگام فرار از گرمای طاقت فرسای تابستان است. با بازدید از این مکان زیبا هم دیدار طبیعت است و هم تاریخ ایران. قبل سفر به این سرزمین کوهستانی با خواندن مطلب زیر می توانید کمی آمادگی پیدا کنید.

17 دی 1400

فیلم رونمایی امیر مقاره از همسرش ! ، سبک بازی عروس خانم !

خبرنگاران: ویدیویی از امیر مقاره بعد از گذشت مدت ها و پخش سریال جزیره منتشر شد .

11 دی 1400

4 روش شست وشو و ضدعفونی کردن بالشت

زندگی امروز- در این روزهای پایانی سال که بازار خانه تکانی بسیار گرم شده است، روش های مختلف شست وشو و تمیز کاری، می تواند فرایند کار شما را سریع تر کند و نتیجه بهتری هم بر جای بگذارد. آیا می دانستید که شستن بالشت هم باید در برنامه خانه تکانی قرار بگیرد؟...

8 دی 1400

کازرون ، شهری برای تمام فصول

این شهرستان با وجود جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیار توانسته است در تمام فصول پذیرای گردشگران گوناگون باشد. زیبایی های آبشارها و چشمه سارها در تابستان، چشم انداز ها دل انگیز باغ های مرکبات در پاییز، سرمست شدن از بوی نرگس های شهلای آن در فصل زمستان...

6 آذر 1400

رایانه کوانتومی تازه چین یک میلیون برابر قدرتمندتر از گوگل

چین ادعا می نماید کامپیوتر کوانتومی تازه چین یک میلیون برابر قدرتمندتر از رایانه کوانتومی گوگل و سریع ترین رایانه کوانتومی دنیا است.

5 آذر 1400

خودروهای سایپا این هفته تغییر قیمت نداشتند

تهران(پانا) - امروز چهارشنبه، 28 مهر برای دومین روز در این هفته، خودروهای پرتولید سایپا بدون تغییر قیمت در بازار ارائه شدند.

28 آبان 1400

فوتبال محدود به 2 تیم نیست، سپاهان فقط سکو می خواهد

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا ساکت در نشست خبری به بهانه پیش رو بودن هفته سپاهان ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت: بعد از سال 1386 که برای اولین بار برای یک باشگاه ایرانی به جام باشگاه های دنیا رسید که به فکر افتاد روز و هفته ای برای نام بلند سپاهان داشته...

25 آبان 1400

نکاتی راجع به سفر رفتن افراد دیابتی

افراد دیابتی می توانند برای رفتن به مسافرت با رعایت و کنترل شرایط خود با خیال راحت و صحیح و سالم در سفر و در کنار خانواده خود حضور داشته باشند.

21 آبان 1400

چهار تکنولوژی برتر جهت پاک سازی هوا

انسان ها، سیستم های وسیعی را جهت استخراج کربن از زمین و به کارگیری آن برای ماشین ها، هواپیماها، کشتی ها، کارخانجات و نیروگاه های سراسر دنیا، ساخته اند. از آن جا که کربن باعث آلودگی کره زمین می شود، دانشمندان در پی

27 مهر 1400

قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در بازار چند؟

تهران (پانا) - بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز یکشنبه 11 مهر 1400 با رشد 1 تا 2 میلیونی در بازار عرضه شدند.

26 مهر 1400

رشد 26 درصدی اشتغال صنعتی در 5 ماه نخست امسال

تهران (پانا) - معاون وزیر صمت گفت در پنج ماه ابتدایی امسال، با بهره برداری از واحدهای صنعتی بیش از 64 هزار اشتغال صنعتی ایجاد شده که در هم سنجی با پارسال نزدیک به 26 درصد رشد داشته است.

22 مهر 1400

نمایشگاه های ماشین سنگین کرمانشاه همچنان بی زمین اند

خبرنگاران/کرمانشاه کرمانشاه از معدود کلانشهرهایی است که هنوز صاحب شهرک های مشاغل نشده و انواع واحدهای صنفی هنوز در دل شهر فعالیت می نمایند.

27 شهریور 1400

سوپراسپرت ناران با قدرت هزار اسب بخار معرفی گردید

شرکت ناران اتوموتیو در انگلستان، اولین محصول تجاری خود را معرفی نموده است. این مدل کوپه چهار سرنشینه، 1062 اسب بخار قدرت دارد و با قیمت 1/2 میلیون دلار فروخته خواهد شد.

31 مرداد 1400

محدودیت های ترافیکی محرم؛ از تغییر در ساعت تردد کامیون ها تا استقرار تیم های ویژه، تردد شبانه برقرار است؟

رئیس پلیس راهور مرکز از اجرای محدودیت های ترافیکی با توجه به برگزاری مراسم در نیمه اول محرم و حضور هیئات و دسته های عزاداری در سطح معابر و میادین اطلاع داد.

23 مرداد 1400

چرا پرونده مرگ مشکوک قاضی مشهور به انتها نرسید!

شرق نوشت: پفراینده مرگ مشکوک قاضی منصوری چهره ای شناخته شده و البته قدرتمند در روز های قبل از بازنشستگی در دستگاه قضا همچنان با ابهام های بسیار منتج به نتیجه نشده است. خودکشی یا قتل! هنوز دلیل مرگ تعیین نیست و خانواده منصوری از فرایند رسیدگی به پفراینده...

17 مرداد 1400

نبرد یحیی با منصوریان ، فراز به فرهاد رسید

مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران روز شنبه با انجام 5 مسابقه آغاز می شود و پرسپولیس صدرنشین میزبان آلومینیوم است و استقلال به مصاف تیم سایپا قعرنشین می رود.

16 مرداد 1400
تعداد: (64)