یک منبع مطلع: ایران برطرف گام در برابر گام تحریم ها را نخواهد پذیرفت

به گزارش وبلاگ دیور، یک منبع مطلع به شبکه خبری انگلیسی زبان پرس تی وی تاکید مجدد کرد که جمهوری اسلامی طرح گام در برابر گام برای لغو تحریم ها را در دستور کار ندارد.

یک منبع مطلع: ایران برطرف گام در برابر گام تحریم ها را نخواهد پذیرفت

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دیور، یک منبع مطلع نزدیک به هیئت مذاکره کننده ایرانی، امروز در مصاحبه با پرس تی وی تاکید نمود: سیاست ایران در موضوع لغو تحریم ها هیچ تغییری ننموده و باید تمام تحریم ها اعم از تحریم های دوره اوباما پس از اجرایی شدن برجام و تحریم های بازگردانده شده در دوره ترامپ و تحریم های دیگری که در دوره ترامپ با برچسب های دیگر وضع شده، لغو شوند و پس از راستی آزمایی توسط ایران، کشورمان اقدامات جبرانی را متوقف خواهد نمود.

یادآوری می گردد پس از اجرایی شدن برجام در دوره اوباما، تحریم هایی بر ضد ایران وضع شد که قانون ISA و Visa Program نیز از جمله آنها است.

این منبع مطلع در واکنش به اظهارات امروز سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به پرس تی وی گفت جمهوری اسلامی ایران همانگونه که بارها تاکید نموده، هیچ طرحی را که مبتنی بر ایده گام در برابر گام باشد، نمی پذیرد و در دستورکار ندارد.

امروز ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفته بود دستورالعمل دولت بایدن در موضوع بازگشت به برجام، عمل در برابر عمل است.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "یک منبع مطلع: ایران برطرف گام در برابر گام تحریم ها را نخواهد پذیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک منبع مطلع: ایران برطرف گام در برابر گام تحریم ها را نخواهد پذیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید