آزمون ارشد پزشکی در شرایط قرمز کرونایی لغو می گردد

به گزارش وبلاگ دیور، رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی گفت: انتظار ما این است که شرایط قرمز به سمت نارنجی و زرد حرکت کند. ان شاء الله اگر این اتفاق رخ دهد آزمون در موعد مقرر برگزار خواهد شد در غیر این صورت آزمون ارشد پزشکی به تعویق خواهد افتاد.

آزمون ارشد پزشکی در شرایط قرمز کرونایی لغو می گردد

سعید هاشمی رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ دیور، درباره برگزاری آزمون ارشد پزشکی در سال 1400 گفت: هنوز تصمیمی در باره تعویق آزمون ارشد پزشکی نگرفته ایم، زیرا با توجه به شرایط کرونا حتی نمی توانیم بگوییم شرایط کشور در یک هفته دیگر چگونه است چه برسد به این که درباره برگزاری آزمون ارشد در 30 و 31 اردیبهشت ماه سخن بگوییم.

وی ادامه داد: انتظار ما این است که شرایط قرمز به سمت نارنجی و زرد حرکت کند. ان شاء الله اگر این اتفاق رخ دهد آزمون در موعد مقرر برگزار خواهد شد در غیر این صورت آزمون ارشد پزشکی به تعویق خواهد افتاد.

هاشمی با بیان اینکه داوطلبان نگران برگزاری آزمون نباشند؛ اظهار کرد: اگر آزمون کارشناسی ارشد پزشکی در شرایط کرونایی زرد و نارنجی برگزار گردد تمام پروتکل های بهداشتی رعایت خواهد شد که از جمله این پروتکل ها رعایت فاصله میان جایگاه ها و افزایش تعداد مراکز برگزاری آزمون است که سال گذشته انجام شد. برای سال جاری دیگر افزایشی در تعداد مراکز آزمون نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آزمون ارشد پزشکی در شرایط قرمز کرونایی لغو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون ارشد پزشکی در شرایط قرمز کرونایی لغو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید