اسماعیلی: تعجب می کنم چرا بعضی مسئولان خود را در مقابل توحش دشمن به نفهمی زده اند

به گزارش وبلاگ دیور، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در رابطه با اتفاقات اخیر در نطنز گفت: از دشمن و منطق توحش او تعجب نمی کنم، تعجبم از بعضی مسئولان است که اینچنین خود را در مقابل این توحش به نفهمی زده اند.

اسماعیلی: تعجب می کنم چرا بعضی مسئولان خود را در مقابل توحش دشمن به نفهمی زده اند

سجاد اسماعیلی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ دیور، گفت: انقلاب اسلامی بر چند اصل محوری بنا شد. یکی از این اصول که امتیاز نظام اسلامی بر سایر نظام های عالم است، مردم سالاری مبتنی بر دین است. در سال های پس از انقلاب آن برگ برنده ای که نظام اسلامی را از طوفان های مختلف پیش رو گذرانده، بعد از اتکا به قدرت لایزال الهی و توجهات خاص ائمه معصومین علیهم صلوات الله، حضور آحاد مردم در همه صحنه های مهم این نظام بوده است. در واقع مردم از جنگ و سوء مدیریت های پس از آن گرفته تا فتنه و تحریم هر کجا احتیاج بوده باهمه سختی ها در صحنه حضور پیدا کردند و حماسه آفریدند.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه حرکت کلی انقلاب به فضل الهی و برکت امامت حکیمانه و الهی امامین انقلاب و مردم بصیر و شکیبا ایران، حرکت رو به جلویی بوده است، اما در برهه هایی هم ناکارامدی و سوء مدیریت در عرصه های اجرایی کشور، که عموما حاصل سرسپردگی به تفکرات غربی و متعارض با ایدئولوژی ناب اسلامی بوده سرعت این حرکت رو به جلو را به شدت کاسته است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه امروز کشورمان در آستانه اولین رویداد سرنوشت ساز قرن جدید یعنی انتخابات 1400 قرار گرفته است انتخاباتی که در آن قرار است رئیس جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور انتخاب گردد، گفت: فارغ از همه جناح بندی ها، مسئله حیاتی در هر انتخاباتی خصوصا انتخابات سال جاری، افزایش مشارکت عمومی است. دوم اینکه افرادی که قرار است اعلام کاندیداتوری نمایند بیشتر از حرف و شعار و شو های مرسوم بی ثمر انتخاباتی باید به فکر کار و عمل و بهبود شرایط کنونی باشند و حق این ملت عزیز و انقلاب را ادا نمایند. مضاف بر این مردم نیز باید با چشم باز و به دور از هر گونه سیاسی بازی دست به انتخاب بزنند و با شناخت کافی از افراد و جریان ها، گفتمان برتر و اجرایی تر را انتخاب نمایند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران ناکارآمدی ها و عقب ماندگی های امروز را حاصل انتخاب نامناسب دیروز دانست و گفت: منطق قدرت و زور نظام سلطه آنقدر عیان است که دشمن همزمان با تبادل نظر هایی که سر حقوق حقه ملت ایران درحال انجام شدن بود، به نظنز حمله سایبری کرد تا نشان دهد اینکه میگویند مذاکره، یعنی هر کاری من میگویم و من میخواهم.

اسماعیلی اعلام کرد: طبیعی است که در نظام جنگلی مورد نظر غرب، جواب زور اگر با زور و قدرت داده نگردد، دشمن جری تر و پررو تر می گردد و حتی تتبع ملتهم این زورگویی ادامه پیدا می نماید؛ البته ما از دشمن و منطق توحش او تعجب نمیکنم، تعجب از بعضی مسئولین است که خود را در مقابل توحش غرب به نفهمی زده اند.

وی گفت: اگر امام حسین (ع) می دانست که قرار است بعد از 1400 سال فرد کوتاه بینی از تبادل نظری ایشان با عمر سعد درس مذاکره و از پذیرش توبه حر درس سازش با دشمن بگیرد، شاید اتفاقات به گونه ای دیگر رقم میخورد؛ البته که امام معصوم میدانست و این سنت الهی است که مردم با وجود همه انحراف ها و اعوجاج ها و ارتجاع ها، با تفکر و بصیرت راه حق را انتخاب نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اسماعیلی: تعجب می کنم چرا بعضی مسئولان خود را در مقابل توحش دشمن به نفهمی زده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیلی: تعجب می کنم چرا بعضی مسئولان خود را در مقابل توحش دشمن به نفهمی زده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید