مشخص تکلیف محدوده گردشگری دریاچه جوان شهداد

به گزارش وبلاگ دیور، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، استاندار کرمان خواهان مشخص تکلیف محدوده گردشگری دریاچه جوان شهداد شده است.

مشخص تکلیف محدوده گردشگری دریاچه جوان شهداد

جریان چیست؟

دکتر علی زینی وند گفت: توانستیم از بخشی از زیرساخت ها و ظرفیت های این بخش بازدید نموده و با بعضی از مسائل این منطقه در حوزه گردشگری، زیرساخت روستاها، ابنیه، کشاورزی و زیرساخت های ارتباطاتی آشنا شدیم.

وی با اشاره به ظرفیت های منطقه شهداد برای کار و توسعه اظهار کرد: در سنوات گذشته تصمیمات خوبی برای توسعه بخش شهداد اتخاذ شده و طرحهایی نیز در این منطقه در حال اجراست که باید توجه ویژه ای در راستای تسریع در اجرای آنها گردد.

استاندار کرمان منطقه شهداد را یکی از مناطق مهم استان به ویژه در حوزه گردشگری دانست و اعلام کرد: این منطقه ظرفیت خوب گردشگری در سطح کشور و جهان داشته و انصافا نیز زیرساخت های خوبی در حوزه گردشگری در این منطقه وجود دارد.

وی به ظرفیت های بالای کشاورزی بخش شهداد اشاره نمود و اضافه کرد: برای برطرف مسائل بخش شهداد جلسه ای با حضور دستگاه های مربوطه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار خواهیم کرد تا مسائلی که در استان قابل حل است را برطرف و مسائلی که در سطح ملی باید پیگیری شدد را به یاری نمایندگان استان در خانه ملت دنبال و حل خواهیم کرد.

زینی وند با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم در تسهیل امور موثر باشیم و گام های اساسی در راستای توسعه این منطقه برداریم، توضیح داد: در ملاقات امروز خود با تعدادی از روستایان این منطقه ملاقات داشتیم که مردم مسائلی از جمله آبگرفتگی روستاهایشان به دلیل سیل و عدم پاکسازی روستاهایشان گله داشتند که تاکید نمودم از امکانات محلی برای برطرف مسائل این چنینی استفاده گردد. همچنین، در ساخت خانه های روستایی و تسهیلات مربوطه در این حوزه نیز مسائلی از سوی مردم مطرح شد که امروز با پیگیری معاون عمرانی و نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت مقرر شد در اسرع وقت این مسائل حل گردد.

استاندار کرمان خطاب به مدیران تاکید نمود: مدیران دستگاه های اجرایی باید مسایل و مسائل مردم را به ریز حل نمایند و برای استفاده از امکانات محلی برای برطرف مشکل مردم احتیاج به هماهنگی ندارند و باید سریع مسائل مردم را برطرف و منتظر دستور نباشند.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان در ادامه درباره تقویت حوزه گردشگری گفت: کویر لوت شهرت جهانی دارد و جاذبه های خاص را خودش دارد که در جهان بی نظیر است. ظرف 4 سال گذشته اتفاقات خوبی در تکمیل زیرساختهای گردشگری شهداد اتفاق افتاده و این اتفاقات آینده این منطقه را منحصر بفرد خواهد نمود.

زینی وند دریاچه جوان کویر شهداد را را دریاچه دائمی ندانست و مطرح کرد: کویر نباید رها گردد و مردم از هر جایی که خواستن وارد آن شوند. هم به لحاظ امنیتی و هم بهداشت و رفاهی باید سایت ویژه ای برای کویر و محدوده دریچه جوان شهداد تعریف گردد.

وی اعلام کرد: بزودی کل کویر این منطقه زیر ذره بین نیروهای امنیتی قرار می گیرد، اما برای منطقه دریاچه جوان شهداد دستور داده ام تا محدوده گردشگری و ورودی آن ظرف چند ماه آینده معین گردد.

منبع: همگردی

به "مشخص تکلیف محدوده گردشگری دریاچه جوان شهداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص تکلیف محدوده گردشگری دریاچه جوان شهداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید