فراخوان جدید صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور منتشر شد

به گزارش وبلاگ دیور، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی در زمینه جنگل های مانگرو خلیج فارس و دریای عمان ایران را منتشر کرد.

فراخوان جدید صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور منتشر شد

به گزارش گروه فناوری وبلاگ دیور به نقل از صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی در زمینه جنگل های مانگرو خلیج فارس و دریای عمان ایران منتشر شد. در این فراخوان از پژوهشگران علاقه مند به پژوهش در زمینه جنگل های مانگرو دعوت شده است با مراجعه به سامانه پژوهشی صندوق به نشانی rtms.insf.org، پیشنهاد های خود را در قالب حمایتی طرح پژوهشی/ پسا دکترا / رساله های دکترا با انتخاب کارگروه حفظ اکوسیستم خلیج فارس ارسال نمایند.

بنا بر این گزارش هدف از این فراخوان، تهیه محتوای کتاب جامع دو زبانه با عنوان جنگل های مانگرو ایران در سواحل خلیج فارس و دریای عمان است. تدوین این کتاب مرجع در ادامه فراخوان پیشین صندوق با موضوع اکوسیستم های حساس خلیج فارس و با هدف یکپارچه سازی پژوهش های منفرد و مستقل در حوزه مطالعاتی و ایجاد بانک اطلاعاتی مؤثر از پژوهش های صورت گرفته برای پشتیبانی از نظام تصمیم گیری کشور و همچنین پر کردن خلاء های پژوهشی موجود در این زمینه است.

در این زمینه چهار کتاب جامع دو زبانه با عناوین مختلفی چون، اطلس آبسنگ های مرجانی و ماهیان زینتی خلیج فارس، تأثیر فعالیت های انسانی بر سلامت آبسنگ های مرجانی، جنگل های مانگرو ایران در سواحل خلیج فارس و خلیج عمان هدف گذاری شده است که طرح های پژوهشی مورد احتیاج برای فراوری محتوای کتاب های اطلس آبسنگ های مرجانی و ماهیان زینتی خلیج فارس به تصویب صندوق رسیده است و فراوری محتوای موارد بعدی با انتشار فراخوان پژوهشی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

لازم به ذکر است؛ مهلت ارسال آثار با تقسیم بندی موضوعات مختلف از یکم الی 30 دیماه 1399 است که برای ارسال پروپوزال با ورود به سامانه صندوق حمایت از پژوهشگران به آدرس www.rtms.insf.org با ایجاد پروفایل پژوهشی مراحل ذکر شده را تکمیل نموده و ارسال نمایند. همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 82161157 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فراخوان جدید صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جدید صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید