معرفی ملت عشق و دو کتاب جذاب دیگر از نویسندگان مطرح زن خارجی

به گزارش وبلاگ دیور، کتاب های معدودی از نویسندگان زن خارجی در ایران مورد استقبال کتاب خوانان قرار گرفته که از بین آنها سه اثر، جذابیت خاصی دارد.

معرفی ملت عشق و دو کتاب جذاب دیگر از نویسندگان مطرح زن خارجی

به گزارش وبلاگ دیور به نقل از آژانس کتاب، آثار نویسندگان زن خارجی جز تعدادی انگشت شمار در ایران با اقبال عمومی روبرو نشده اند به همین دلیل کارشناسان آژانس کتاب در این گزارش سه کتاب جذاب به نام های ملت عشق، آدمکش کور و تازه عروس را از سه نویسنده زن خارجی که در ایران مورد استقبال قرار گرفته اند، به کتاب خوانان معرفی می نمایند تا کتاب خوانان با این آثار و نویسندگان آنها ، آشنا شوند. پیش از معرفی این سه کتاب یادآوری می گردد آژانس کتاب یک مرکز توزیع و فروش انواع کتب دانشگاهی، عمومی، ادبی، سلامت و ... به صورت فیزیکی و آنلاین است که با سال ها تجربه در خدمت متقاضیان کتاب در سراسر کشور قرار گرفته است. به دلیل این که در حال حاضر رمان ملت عشق جزو کتاب های بسیار پرتقاضا در ایران است، این متن را با معرفی این کتاب شروع می کنیم.

ملت عشق

ادبیات ترکیه در سال های اخیر خصوصا بعد از اعطای نوبل ادبیات به اورهان پاموک وجه ای دنیای تر به خود گرفته است اما عموم کتابخوانان ایرانی خصوصا نسل جوان کتابخوانان کشور ما با ادبیات کشور همسایه نه به وسیله اورهان پاموک بلکه به وسیله رمانی به نام ملت عشق از یک نویسنده زن آشنا شده اند. الیف شافاک نویسنده کتاب ملت عشق، در این رمان دو داستان را به طور روایت می نماید. داستان اول رمان ملت عشق مربوط به زنی است که در آستانه میان سالی روابط سرد و بی روحی با همسر خود دارد و چشم به روی خیانت همسرش بسته است. الیف شافاک این داستان را در رمان ملت عشق با داستانی تاریخی درباره آشنایی شمس و مولانا و تحولی که در پی این آشنایی در مولانا ایجاد می گردد، در هم تنیده و از ماجرای عشق حقیقی رمزگشایی نموده است. در واقع رمان ملت عشق، ماجرای زنی است که اعتقادی به عشق ندارد اما ماجراهای شمس و مولانا، وی را با حقیقت عشق که با نگرش و دنیای ذهنی او و بسیاری از مردم دنیا متناقض است، آشنا می نماید....

رمان ملت عشق را می توانید به سهولت و در کوتاه ترین زمان از آژانس کتاب خریداری کنید.

آدمکش کور

اگر می خواهید رمانی بخوانید که علاوه بر جذابیت و کشش، از نظر ادبی هم اثر قابل قبولی باشد، خواندن آدمکش کور اثر مارگارت اتوود را از دست ندهید. نویسنده این رمان علاوه بر نویسندگی به عنوان شاعر، منتقد ادبی، فعال سیاسی و فمینیست سرشناس در کشور کانادا و سراسر دنیا شناخته می گردد. رمان آدمکش کور که جایزه بوکر را به فهرست جوایز و افتخارات ادبی خانم اتوود اضافه نموده یک رمان کلاسیک است که ساختاری مدرن و معمایی دارد و خواندن هر فصل آن گره از بخشی از داستان می گشاید. در این رمان با روایت مجزای عینی پیش می رود و یک روایت سوم ذهنی نیز به همراه بریده هایی از اخبار جراید به دو روایت مذکور و فرایند داستان، جذابیت بیشتری می دهد. آدمکش کور یکی از رمان هایی است که تا انتها عمر آن را فراموش نخواهید کرد و بی تردید مارگرت اتوود با نثر روان و گیرای خود در این اثر یکی از برترین رمان های سال 2000 میلادی را به رشته تحریر درآورده است.

تازه عروس

آلبا دسس پدس نویسنده زن ایتالیایی در ایران به دلیل انتشار رمان هایش شهرت دارد اما کتاب تازه عروس یک مجموعه داستان کوتاه از این نویسنده است. در این مجموعه داستان، به رابطه پیچیده و جذاب یک زوج پرداخته شده که در خلال داستان به درکی جدید و متفاوت از زندگی و رابطه خود دست پیدا می نمایند. داستان های این مجموعه داستان عبارتند از: دفترچه پس انداز، دخترک ساده لوح ، عاشق و معشوق، تازه عروس ، خداحافظی ، شال خاکستری ، دوچرخه قرمز، یکشنبه ، درس ، بوی دود، دیوار دبیرستان و سرخی غروب . خواندن این داستان ها علاقه مندی شما را به قلم و سبک نگارش آلبادسس پدس افزایش خواهد داد و اگر تا به امروز رمان های این نویسنده را نخوانده باشید بعد از خواندن مجموعه داستان تازه عروس، رمان های وی را نیز جستجو خواهید کرد.بد نیست اشاره کنیم که شاخص ترین اثر این نویسنده رمانی به نام از طرف او است که به فارسی نیز ترجمه شده و می توانید این رمان را هم با چند کلیک از آژانس کتاب تهیه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "معرفی ملت عشق و دو کتاب جذاب دیگر از نویسندگان مطرح زن خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ملت عشق و دو کتاب جذاب دیگر از نویسندگان مطرح زن خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید