کتاب درمانی رایگان این کتابفروشی شهر سیاتل واشنگتن

به گزارش وبلاگ دیور به نقل از سیتل ریفایند، شهر سیاتل ایالت واشنگتن در آمریکا محله ای به نام کاپیتول هیل دارد که کنگره آمریکا در این محله واقع شده است ولی بیشتر شهرت این محله به داشتن کتابفروشی های متعدد آن است که بیشتر آنها فعالیت جانبی بسیاری دارند.

کتاب درمانی رایگان این کتابفروشی شهر سیاتل واشنگتن

یکی از این کتابفروشی ها که چندوقتی است در میان افکار عمومی به شهرت رسیده است، کتابفروشی به نام سلام دوباره (Oh Hello Again) است که کاری فرگوسن مالک و موسس آن است. فرگوسن در رشته روانشناسی تحصیل نموده و به تازگی طرحی برای یاری به مردم دارای مسائل روحی و اجتماعی راه اندازی نموده است.

فرگوسن نام طرحش را کتاب درمانی با استفاده از داستان و رمان گذاشته است و سعی می نماید با پیشنهاد کتاب های داستان به مراجعه نمایندگانش یاری کند. مشتری ها کافی است پیش فرگوسن درددل نمایند و او کتاب های داستان برای آنها پیشنهاد می نماید که گفته می گردد در بیشتر موارد هم کارساز بوده است.

این کتابفروشی خلاق آمریکایی می گوید مردم در دنیای امروزه با مسائل بسیار روحی روانی درگیر هستند درحالی که با خواندن رمان ها و داستان ها به راحتی می توانند بر این مسائل غلبه نمایند. او می گوید ما تنها به افراد پیشنهاد می کنیم کتاب یا رمان بخوانند و در اصل خودشان مشکل شان را حل می نمایند.

وی می گوید ایده کتاب درمانی را از چند رمان انگلیسی به همین عنوان گرفته و می گوید در اصل من هیچ کاری انجام نمی دهم تنها با تسلط به عناوین و موضوعات کتاب ها و با توجه به سابقه تحصیلی خودم سعی می کنم به مراجعان یاری کنم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب درمانی رایگان این کتابفروشی شهر سیاتل واشنگتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب درمانی رایگان این کتابفروشی شهر سیاتل واشنگتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید