روانشناسی

استقلال می توانست برنده باشد، در خصوص کسی صحبت نمی کنم

به گزارش خبرنگاران، مهدی مهدی پور هافبک تیم استقلال پس از تساوی یک بر یک برابر پرسپولیس گفت: نمایش خیلی خوبی داشتیم و در دقایق ابتدایی می توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم. یک پنالتی ما دیده نشد و چند موقعیت مسلم ما با بدشانسی از دست رفت.

27 اردیبهشت 1401

کاغذپاره ها از اول بهمن اکران عمومی می شود، مستندانیمیشنی درباره زنان کارتن خواب

اکران عمومی مستند انیمیشن کاغذپاره ها به کارگردانی بهزاد نعلبندی از اول بهمن ماه آغاز می شود.

24 اردیبهشت 1401

چطور از فرودگاه توکیو به مرکز شهر برویم؟

حمل و نقل فرودگاه توکیو | Tokyo Airport Transportationفرودگاه بین المللی هانه دا (Haneda Airport) که به نام فرودگاه توکیو معروفیت دارد در کنار فرودگاه ناریتا، یکی از دو فرودگاه اصلی شهر توکیو به شمار می رود. یکی از مزیت های این فرودگاه نزدیکی آن به شهر توکیو (در مقایسه با...

28 فروردین 1401

معروفترین هتل های یخی در جهان

در پاییز سال 1990 دو دوست به نام های پارگرانلوند (Par Granlund) و ینگ برگویست (Yngve Bergqvist) تصمیم گرفتند تا یک کلبه اسکیمویی بسازند اما بزرگتر از هر کلبه ای که تا به امروز ساخته شده است. اولین کلبه اسکیمویی در شهر کوچکی به نام یوکاسیاروی (Jukkasjarvi) در کشور سوئد ساخته...

14 اسفند 1400

نسل نو پارچه هوشمند ساخته شد، قابلیت ثابت نگه داشتن دمای بدن

علی قره خانی مدیر فنی و عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیان به خبرنگاران در مورد محصول نو این شرکت گفت: امروزه سنسورها و مدارها را می توان مستقیماً بر روی سطوح منعطف فراوری کرد.

12 بهمن 1400

صلصالی: مسئولان ذوب آهن دنبال چاره باشند

کاپیتان سابق تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است که شرایط این تیم در رقابت های لیگ برتر خوب نیست.

8 بهمن 1400

محل استراحت خدمه پرواز در هواپیما کجاست؟

اگر شما پرواز های داخلی و یا خارجی که مدت پرواز چندان طولانی ندارند را تجربه نموده باشید، همیشه مهمانداران را در نزدیکی خود و در کابین مشاهده خواهید کرد که در حال پذیرایی هستند و یا در ردیف جلو در حال استراحت می باشند. در نقطه مقابل اگر پروازهایی که زمان...

24 دی 1400

4 روش شست وشو و ضدعفونی کردن بالشت

زندگی امروز- در این روزهای پایانی سال که بازار خانه تکانی بسیار گرم شده است، روش های مختلف شست وشو و تمیز کاری، می تواند فرایند کار شما را سریع تر کند و نتیجه بهتری هم بر جای بگذارد. آیا می دانستید که شستن بالشت هم باید در برنامه خانه تکانی قرار بگیرد؟...

8 دی 1400

هتلداران برای موفقیت و حفظ مسافر تازه پویا باید چه مواردی را در نظر داشته باشند؟

ایسنا/ بدنبال اخبار واصله، این سوال مطرح می شود که هتلداران برای موفقیت و حفظ مسافر نو پویا باید چه مواردی را در نظر داشته باشند؟

6 دی 1400

افزایش 35 درصدی تلفات قرص برنج در کشور

سازمان پزشکی قانونی کشور خاطرنشان کرد: آمار تلفات مسمومیت با قرص برنج که بیشترین اندازه تلفات ناشی از سم را در بر می گیرد، در پنج ماه نخست امسال 428 نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 35 درصد بیشتر شده است.

22 آبان 1400

نکاتی راجع به سفر رفتن افراد دیابتی

افراد دیابتی می توانند برای رفتن به مسافرت با رعایت و کنترل شرایط خود با خیال راحت و صحیح و سالم در سفر و در کنار خانواده خود حضور داشته باشند.

21 آبان 1400

ویتامین B12 چه خصوصیاتی دارد؟

ویتامین B12 که هم چنین به نام کوبالامین هم شناخته شده است، یک ویتامین محلول در آب است. در این میان، ارتقاء سلامت پوست و ناخن ها، پیش گیری از بیماری های سیستم عصبی، سنتز DNA و غیره از مزایای عمده

1 آبان 1400

چطور با قند و شکر خداحافظی کنیم؟

سلامت خبرنگاران : مصرف قند و شکر به شکل عادت در بسیاری از ما درآمده است.

29 مهر 1400

سیتالوپرام Citalopram

این دارو برای درمان بیماری افسردگی و اضطراب بکار می رود. این دارو به تدریج موجب بالا رفتن روحیه بیمار سبب افزایش فعالیت های جسمانی و بازگرداندن شور و علاقه نسبت به انجام فعالیت های روزمره در بیمار می شود.

18 مهر 1400

نکات مهم برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک بهمراه عکس نو

انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک می تواند به تصمیمی بسیار سخت و چالش برانگیز تبدیل گردد. باید در این انتخاب بدنبال تعادل بین چیزی که فرزندتان می خواهد و طرحی که برای چندین سال زیبا و چشم گیر بماند، باشید. پیدا کردن این تعادل خصوصا در اتاق بچه ها کمی سخت است...

12 شهریور 1400

حیوانات ایستاده می خوابند؟

تهران (پانا) - برای خوابیدن به شکل ایستاده به پاهایی که به صورت عمودی تراز شوند و زانوانی در جای خود قفل شوند، احتیاج است.

2 تیر 1400

کتاب درمانی رایگان این کتابفروشی شهر سیاتل واشنگتن

به گزارش خبرنگاران به نقل از سیتل ریفایند، شهر سیاتل ایالت واشنگتن در آمریکا محله ای به نام کاپیتول هیل دارد که کنگره آمریکا در این محله واقع شده است ولی بیشتر شهرت این محله به داشتن کتابفروشی های متعدد آن است که بیشتر آنها فعالیت جانبی بسیاری دارند.

5 اردیبهشت 1400

تدریس خصوصی زبان انگلیسی اصفهان

رپرتاژآگهی - قصد داریم در این مقاله به اهمیت زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی اصفهان و معرفی بهترین آکادمی تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان بپردزیم.

14 بهمن 1399

8 عادت زنان شاد!

زنان شاد عادات و خصوصیاتی چون پذیرش چیزهای نو، کمال گرا نبودن، لذت بردن از زمان حال، تقسیم شادی با دیگران، پرهیز از افکار منفی و... دارند.

26 آذر 1399

توصیه هایی برای پایین آوردن ریسک ابتلا به کرونا

خبرنگاران : در حال حاضر، هیچ روش قطعی برای پیشگیری و درمان کرونا وجود ندارد، ولی از آنجا که باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی می گردد، می تواند ریسک ابتلا و شدت آن را کاهش دهد.

1 آذر 1399
تعداد: (27)